Changelog (Kod)

Malak
* GM *
 
Příspěvky: 1297
Registrován: 2.02.2009

Changelog (Kod) od Malak » sob dub 16, 2011 1:01 pm Příspěvek

Změny jsou v každém období psány od nejnovější k nejstarší.
Zaznamenané změny nezachycují úpravu mapy, světa, fóra a webu. Velmi malým zlomkem zachycují změnu souborů a z hlavní části se jedná o záznamy změn provedené ve scriptech, které ovšem také nejsou uveřejněny stoprocentně.


Období 1.6.2010 - ~1.3.2011
Kód: Vybrat vše
* basecraeture - navrácena možnost vyléčení jedu, snížená šance
* basecreature - snížení timeru léčení healem
* bandage - navrácení resurrectu
* gwali - morph - +5% bonus do statů
* gwali - proměny omezeny lvlem
* gwali - CATS - 10% šance navrácení many z weapon ability
* gwali - SERPENTS - 35% šance vyléčení při jedu
* gwali - WOLFS - +1,5 dmg za každého gwala-vlka v partě (20 range)
* gwali - BEARS - +10% base hp, možnost parry v morphu
* gwali - nemožnost parry
* gwali - nastavit ability jednotlivých proměn
* banker - balance - přepočítávání silverů a copperu
* changecoin - podmínka na < 124 itemů v bance
* bankéř - rozměňování peněz
* friendly - přidat nové základní frakce
* friendly - vyhodit vše nepotřebné,
* MistrRemeslnickehoCechu - naučení craftguild skillu (poloviční počítání ve skillcapu)
* animallore - skill% šance na úspěch, 5s timer
* gump - změna vzhledu batohu
* char creat - elf - vytvoří normal barvu a skin s šedivou barvou divných vlasů
* masa - nastavit nové id pro serpent insect a mystical
* basevendor - možnost zapínání/vypínání jednotlivých funkcí prodej/učení/mistr
* combatinfo - vytvořeí gumpu pro nastavení podmínek zpráv
* sendhdmessage - filtrování zpráv podle nastavení hráče
* combatinfo - příkaz na otevření gumpu pro nastavení messsage boje (sendhdmessage)
* SendHDMessage - glábální systém na posílání dmg/heal zprávy
* innkeeper - chlast, hry, chleba, sýr
* waiter - chlast
* butcher - skinning knife, butcher knife, cleaver
* cook - přidání věcí do prodeje - koření, pánvička
* mage - úprava cen prášku
* scribe - úprava cen prášku
* fisherman - nastavení prodeje prutu
* bs - nastavení nových reqskillů pro kovové výrovky (brnění, štíty, zbraně)
* craft - nastavení resource lower offsetu 10 pro bs 16 pro tailor a carpentery
* carpentery - nastavení nových reqskillů pro dřevěné výrobky (zbraně, štíty)
* tailor - nastavení nových reqskillů pro kožené výrovky (brnění)
* carp - reqskill na dřevo - 0, 20, 40, 70, 100, 120
* tailor - reqskill na kůže - 0, 20, 40, 70, 100, 120
* blacksmith - reqskill na kovy - 0, 15, 30, 45, 60, 80, 100, 110, 120
* fishingpole - dočasné vyřazení fishing funkce
* gwali - nastavení statů pro jednotlivé morphy
* gwali - nastavení základních bojových npc možných k morphům
* gwali - přepočet statů fungoval podle levelu %(celkového součtu raw statů)
* gwali - nové přepočítávání statů
* resurrectgump - dp2 vzhled
* banker - zrušení hlasových příkazů
* banker - přidání balance contextmenu
* banker - zrušení crimanl podmínky pro neotevření
* banker - zrušení check příkazu
* skillcheck - zrušení antimakra
* tithinggump - braní nových typů mincí
* ankh - zrušení tithe možnosti
* kněz - fixnutí cliloc numberu pro medit
* tithing - odevzdávání goldu skrz "knez" npc
* cooking - koření 0 / 30 / 60 / 80 reqskil
* cooking - = animal 0-60 / serpent, insect 20-80 / tough 40-100 / mystical 90-120
* cooking - výroba masa, nutnost ohně poblíž, kvalita podle mapa, koření a exceptu
* lootpack - luck/40 šance na zvýšení min a max levelu o jedna
* lootpack - luck/80 navýšení šance na předmět v lootu
* lootpack - luck/12 šance na 50% navýšení gp v lootu
* dřevo - přeházení dřeva na správné pořadí
* drevo - vymazání nepoužívaných typů dřeva ze systému
* zbroje, zbrane - potřebný level pro equip podle materiálu
* craft - přidání support materials do výpočtu expů při odevzdání
* cooking - nový itemy koření - sul, obecejnekoreni, dobrekoreni, kvalitnikoreni
* travelbook - možnost označení pouze v blízkosti určené lokace
* fishing - checkování camping skillu místo fishingu
* expinfo - vyřažení fishingu
* customregion - možnost nastovování povolení těžby lepších surovin
* harvest - zablokování lepších surovin pokud neni povolen v regionu
* currency - externí returnchange systém
* cooking - vymazání všech věcí z vaření
* lootpack - změna základních peněz na copper
* basevendor - braní všech typů mincí a vracení na správnou nejlepší hodnotu
* itemid - vždy perefektní skilcheck
* basevendor - zrušení platby skrz banku
* currency - nastavení správného zobrazování na statusu 1:100:100 poměr
* currency - přidání copper, silver
* camping - check na přerušení při stáhnutí <= 0 masa/kůže
* vendor - možnost odevzdání potionů nevyrobených hráčem
* chivalry - close wounds - snížení reqskillu na -10
* necromancy - curse weapon - snížení reqskillu na -10
* poisoning - rozhození checkskillu pro jednotlivé typy jedu
* kindling - oprava checkskllu
* friendly - zpráva při získání/ztrátě reputace
* qpoint - zpráva při získání
* baseaxe - 100 harvest uses
* pickaxe - 250 harvest uses
* hatchet - 250 harvest uses
* lumber - rozhození req skillu a min/max pro dřeva
* mining - rozhození req skillu a min/max pro rudy
* mining, lumber - vždy perfektní skill against
* xmlquest - vyřazení msg při dostání defaultních quest bodů
* lootpack - rozložení peněz
* lootpack - přidání magických itemů
* friendly - přímé přidávání friendly bonusů a ztrát
* itemid - oprava s nenastaveným růstem při 0% skillu
* magicpowder - oprava s mazáním celé hroomádky při identifikaci
* playermobile - příkaz na přímé přidávání zkušeností
* food - zrušení staré regenerace
* weaponability - podmínka na hráče pro měnění abilit podle zbraně
* loot - vytvořit "junk" lootpack
* foodbonus4 - 560 strop - 12 sdi, 45 di
* foodbonus3 - 440 strop - 20 spell reflect
* foobonus2 - 440 strop - 1,75 fc, 15 ssi
* foodbonus1 - 320 strop - 15 hpr
* morph - nastavení možnosti morphovat pouze nové morphy
* playermobile - přidání dvou nových foodbonusů
* stack - přidání funkce na insect a serpent meat
* meat - přidání raw a cooked insect a serpent masa
* camping - změna v req campingu a checkskillu u masa
* basecreature - přidání do vykuchání dva nové druhy masa
* meat - rozhození všech druhů masa a kvalit do mrtvol
* begging - oprava s velkým delay
* obnovení universal - těžební skilly - fishing, mining, lumber, camping
* wrestling,anatomy,tactics,swords,archery,fencing,macing,evalint - nastavení hranice při minimální šanci na 15% skillagaint
* parry - nastavení vždy optimální skillagaint při skillchecku
* wraithrobe - snížení strreq na 0
* ctf - zablokování dalších funkcí smrti po smrti
* wraithform - mazání roby při smrti
* unstack - příkaz - bez polovin nebo unstack X na určitý počet, backpack only, nové typy masa only
* stack - příkaz - stackování neuvařeného nových typů masa při stejné kvalitě, backpack only
* imp - snížit magery
* meat - při snězení přidávání FoodBonus1-3 podle kvality a typu masa
* tinkering - vyroba amuletů
* camping - předání informace o kvaltě masa z npc do vykuchaného
* rawmeat - možnost nastavení quality
* playermobile - tři proměnné na ukládání bonusů z jídla - FoodBonus1-3
* basehat - zrušení resistů při exceptu
* amulety - rozhození vzhledového id
* craft - nastavení základní min šance 20% u všeho
* perkruce - oprava chyby u humana
* amulety - zavedení efektu do systému
* camping - checkskill při jednotlivém úspěšném carvingu
* amulety - přidat do systému
* potion - 50% šance na rozbití při vypití potionu
* spells - checkování evalint při každém magery dmg skillu při targetu npc (can be resisted)
* strengthpotion - fixnutí špatné barvy a id
* vendoři - skill z řemeslnické guildy 2x dražší na naučení
* defcarp - nastavení itemů s changeresource
* deftailor - nastavení itemů s changeresource
* defbs - nastavení itemů s changeresource
* crafting - snižovaní šance podle lepšího materiálu u vybraných výrobků
* crafting - skillgain podle výrobní šance
* baseweapon - pokles durability při útoku 2%
* expinfo - přiřadit camping do craftu
* skillgroupgump - oprava s razorem
* talentgump - oprava s razorem
* questlog - oprava s razorem
* armor, shield -  úprava šance na snížení durability
* vitality - zrušení hp regenu
* cutlass - dát 25 req str
* trainer - zvednutí train poplatku
* koboldi - zvednout damage
* parry - checkskill na gain -10 az 120
* music - šance v rozmezí skillů -10 az 120 (0% až 100%)
* stealth - pasivní 5% šance na reveal
* stealth - leather se nepčoítá, na studded komplet 90 skill = 100% šance
* baseweapon - neukazovat skillreq při use best weapon
* energy - 0,04 mana regen
* vitalita - 0,06 hp regen, 0,08 stamina regen
* zizen - určení % použití stamina regenerace
* bloodybandage - zkontrolovat umývání ve vodě
* čepice - zrušit resisty
* koboldi - přidat kravinky do lootu - boty, nástroje, ruda, regy, bandáže, látka,
* slime - zrušit poison a ničení zbraně
* expinfo - opravit při přidávání statů refresh staminy
* warcry - nastavit refresh dmg na statusu
* novápostava - 1000gp do začátku, pochodeň, jídlo, newbiedagger
* warcry - emote zařval/a, větší lvl přidat zuřivě
* koboldarcher - dát luk nonmovable
* newbiedagger - Use best weapon, basedmg 6-7
* skillcap - počítání dvou vybraných craftskillů pouze z půlky do skillcapu
* ovce - stažení vlny potřeba nůžek a minskill camping 10
* spell - změněn vzorec na resist u potvor
* mobiles - nastavení počtu a druhy kůží v lootu
* camping - při stáhnutí mrtvoly bonus na kůže ze skinningu, na maso z butcher knifu (20%), při dagger nebo skining vs maso a obráceně 0%, ostatní (meče) postih 50%
* kindling - checkskill pro rozdělání
* camping - req 10 skill na vlnu, peří, rawlambleg, rawbird, rawchickenleg; 55 skill req na pigcarsass
* camping - vyřazení šupin
* camping - stahování nových tří typů masa podle camping skillu
* meat - základní tři typy cooked a cookable masa
* shield - snížit durability drain při parry
* camping - systém stahování kůže, 10,30,50,70,90,100 podle typu min skill req, výška skillu určí %množství z hodnoty kůže
* chivalry - msg při karmě < 0
* meteorswarm - 0-4 random dmg
* holy light - direct dmg karma*chivalry/67500 + 0-4, 1,5s freeze 15s delay na target, při delay 1/3 dmg bez freezu,
* summonedairelemental - lehké navýšení hp a dmg
* noblesacrifice - při extra fizzu -10hp, při success set hp,stam,mana 1
* noblesacrifice - šance podle classic chivalry + extra podle karma a chivalry,
* consecrate - navýšení dmg podle karmy % podle chivalry
* bandáže - zrušit resurrect
* gatetravel - upravit a doplnit nový efekt
* aos - kontrolování resistů pro human bodyvalue podle playermobile funkce
* meteorswarm - fixnutí dávání dmg přez zeď
* tiledata - drobné úpravy
* spirit speak - msg o vyléčených hp
* magicreflection - hp/mana 40:70
* potion - .drink příkaz pro pití
* weaponability - nastavení defaultability pokud neni nadefinovaná nová
* daemon - změna bodyvalue   
* energy vortex - zpomalení
* summon - npc summonnuté z npc - zrušení debugu
* corpse - automatické nasazení věcí při resurrectu poblíž těla
* combat - přidat msg o výsledné rychlosti (v sec)
* wraithform - změnit id roby
* regenrates - nemožnost regenerace životů při jedu a mortalu
* curse - pokud je caster npc sníží i staty
* mageai - vyhození paralyzy, zvýšení šance na dmg spelly
* learningskill - nutnost mít realný skill na stropě, pro zvýšení stropu
* learningskill - zrušení lvl podmínky pro craft skilly
* Magestaff - Disarm - Paralizing blow
* Quarter staff - PsychicAttack - concussion
* Black staff - whirlwind - concussion
* Warhammer - concussion - crushing
* Double bladded staff - double strike - mind attack
* Lance - vyjímka na dismount na koni
* Two handed axe - concussion - armor ignore
* darkwrath - přidání do infa .raceability
* fists - (anat * ei) / 100 + 10
* wraithform - mizení roby při fizzu
* onemoveover - opravit blokování o hidnuté gm
* armorclass - upravení aby se nedíval na player, ale bodyvalue human
* magicreflection - vypnutí pokud dostanu dmg snižující manu na 0
* spelldamage - snížení base sdi o 10
* darkwrath - oprava neustálého psaní kritického zásahu
* zapnout fc fcr msg
* club - opravit id
* crossbow - opravit chybu s druhou abilitou
* summonedfirelemental - smazání lightsource
* ophid aura - major - 35% šance, že poison nedá zranění ale vyléčí dmg/2 hp
* crushingblow - doplnění efektu při freeze
* titan aura - doplnění efektu a dmg při freeze
* titan aura - navýšení šance na freeze na 15%
* verite aura - přenastavení poison immune při plné auře na 100,80,60,40,0
* magestaff - nastavení weapon abilit parablow a disarm
* summonedwaterelemental - kontrola na přidávání pouze při zranění
* summonedwaterelemental - bonus vyléčených životů podle healingu castera
* combatant - při útoku uložení na temporary, při incoming npc check pro obnovení
* bleedattack - zvýšení celkového dmg na 25-50
* concussionblow - nastavení dmg rozmezí na 15-50
* crushingblow - přidání 1,25s freeze po zásahu
* armorignore - vyřazení armorclass z výpočtu dmg, pvp cap zvýšený na 50
* daisho - nastavení swing animace na one hand bash
* dismount - mount podmínka při hitu
* crossbow - nastaveni ability na concussionblow a paralyzingblow
* warmace - nastavení abilit na crushingblow a concussionblow
* lance - nastavení abilit na dismount a concussionblow
* poisoning - fix na rozpoznání weaponability2
* dagger - nastavení abilit na shadowstrike a infectiousstrike
* warfork - nastavení abilit na bleedattack a disarm
* concussionblow - doplnění zobrazení dmg
* painspike - oprava desetinného dmg
* spells - při dmg onhurt animace
* aos - vrácení weaponspeed loss z weight na armorweight hodnotu
* visualcheck - vylepšení systému
* hitchance - při použití ranged -20%
* weaponability - první verze msg při aktivaci
* magerobe - snížení int požadavku na 80
* dex - ovlivnění staminy pro výpočet rychlosti úderu, použité procento staminy = dex
* dex - DCI bonus dex/5
* armorweight - ssi loss =  weight/2
* ctfgate
* resetstone - přidat výběr rasy
* duch - nastavit aby šel vidět i bez warmodu
* suicide příkaz
* weaponability - přepsat dle dp2
* ctf - předělat arénu, nastavit vlajky a porty
* spellbook - při ctf kontroluje na knížku i první ruku
* ctf - nemožnost stealthu
* help - úprava textu
* weaponability - zrušit msg a check ninjitsu skillu (ponechání bushido)
* weaponability - zrušit bushido/ninjitsu check při aktivaci
* perkreset - tester only, timer zkrátit na 5 min
* cliloc - přepsat base názvy weaponabilit
* gump - překopírovat obrázky weaponabilit
* hedge - nastavení neprůhlednosti
* onmoveover, telekinesis -  vylepšený kontrol pro odstrkávání diagonálně
* visualcheck - fixnutí last target v razoru - odškrtnout show target flag on single click
* visualcheck
* weaponability - shadowstrike - zrušení hiding checku při aktivaci
* weaponability - zrušení mana checku při aktivaci
* baseweapon - možnost nastavení custom abilit
* parry - zachytí weapon abilitu/special move, nezruší útočníkovi abilitu/move z ready stavu
* basecreature - možnost nastavení % šance na zbraňovou abilitu
* expinfo - vyřazení fletchingu
* magery - flamestrike - další kvf přeruší první a začne odznovu
* magery - flamestrike - fixnutí delay ticků, 2s první, následně +1s za tick
* expinfo - protáhnutí tabulky
* expinfo - fix chyby s přidáním statů nad 300
* expinfo - fixnutí mizení tlačítka na gain statů při capu jednotlivých statů
* Tester - zrušena nutnost naučení skillů
* Tester - klikání bodů rovnou zvyšuje skill
* Tester - hhh portuje na green, tester lokace
* resetstone - vynulování postavy, perků, aur, nastavení 200k exp (30 lvl)
* ctf
* warcry - raceability - oprava zvuků pro lvl < 20
* xaurareset - příkaz na vyresetování aur
* shield - DCI bonus - polovina hodnoty podle parry%
* shield - BaseArmorRating (hci loss) except +2, +armslore/25
* armor - selfrepair - selfrepeair*10% na 1-2 durability gain
* armor - 15% na snížení durability 0-2
* animace při kování - nastavení směru ke kovadlině
* human - raceability - bonus u perků
* perky
* magery - bless,curse/archprotection,masscurse/agility,cunning,strength/clumsy,feeblemind,weaken - duration - 1 + (6*ei)/5 + perk*25 + ?human perk*10
* magery - curse/masscurse - base=(EI/10 - resist/10) + (base*(perk*3))/15 (100 ei, 3 perk vs 0 resist = 16)
* magery - greaterheal - duration = 5 + minhitshealed*2 = duration/2 healticks
* magery - greaterheal - 0-5 + perk + (magery+heal)/24 = (max 11-16, 12-17 hum)
* magery - heal - 1-3 + perk + (magery+heal)/20 = (max 14-17, 15-18 hum)
* basearmor - exceptional - snížení armor ratingu na 2
* MageRobe - lmc pouze na magery/necro spells
* bandage - healing - delay other 0-60 4s, 60-100 3s, 100+ 2s, self same
* bandage - healing - vzorec min (anatomy/8 + healing/6 + 3) max (anatomy/6 + healing/4 + 10)
* při heal slips za každý 10% chance na fizz bandy/poison cure/resurrect
* hitsmax/20 bonus na léčení zvěře/monstra
* vyhození počítání bonusů z expinfa
* human - raceability - parry bonus u heater shieldu lvl/7,5
* oprava chyby u healingu v checkskillu
* na nultém lvlu pouze jeden perk
* přidání perků na resisty do systému
* vyřazení starých perků ze systému
* nemořnost equipu knížky při zbrani v ruce
* nemožnost equipu zbraně při knížce v ruce
* dočasný disable možnosti zlomení končetiny
* zobrazení death count v expinfu
* death count - počitání kolikrát postva umřela
* při blocku štítem koukání na str monstra pokud nemá zbraň, vzorec jako u reqstr, hodnota str/9
* zorai - raceability - warcry
* - range 8 + lvl/10
* - timer trvání 20 + lvl/2 s
* - timer použití 1 min
* - +lvl% damage
* - cost 20 stam
* xarhaaz - raceability - DarkWrath
* - zaktivování příkazu
* - sdi lvl/5
* - crit šance lvl/5
* - crit bonus +50% dmg non pvp
* - lrc lvl/2
* xarhaaz - raceability - BloodBath
* - přesun hp do many
* - timer použití 5 min
* - poměr 0,5 + medit/125
* - při 100+ medit + (medit - 100)
* příkaz na bloodbath
* corpse - GM check na loot
* corpse - zrušení nahazování criminala
* bladespirit + vortex - zrušení str/int checku na výběr cíle
* vyčištění a oprava raceability command scriptu
* oprava snížení dmg z dodatečného resistu
* oprava velkého vlivu resist skillu na cursed like spells
* zvýšení vlivu dex/energy na fc/fcr
* human - rac of arms - 10% lower str req na zbraně/zbroje
* rasové statické regen bonusy - aktivní až od 10. lvlu
* human - exp bonus - +1 statický a +8%
* painspike - oprava direct dmg a msg
* kouzla - intcheck minimum kruh*10 int u magery pro možnost kouzlení, min 10 pro zbytek
* magestaff - nepadání při kouzlení
ophid
minor
* 15 poison,
* 15 fire
* 35 poison heal happy hyppo buff
major
* sdi 10
* ssi 20
minotaur
minor
* 18 energy
* 18 poison
* 45 nefizz kouzla
major
* lmc 5
* mr 2
* dmginc 30
* +5 crit sance
dragon
minor
* 18 fire
* 18 energy
* 15 %sance na absorb jakehokolivového dmgu
major
* sdi 20
* hci 20
ogre
minor
* 12 fire
* 12 cold
* 30 slabší nefizz kouzla
major
* 25ph reflekt
* 50 weight
titan
minor
* 12 energy
* 12 cold
* 10% na freeze melee attacku 1s
major
* 5 SDI
* 1 mreg
* změna názvů aur podle nových materiálů
* přidání minotaur a dragon aury, zrušení dull aury
* chyba se zapamatováním knihy
* magestaff - zablokování se štítem a obracene
* studded - nastavit medable
* studded - zvýšit strreq na 50
* opravit chybu u garinit aury
* přidat msg při vráceném dmg z garinit aury
* int check na travel a runebook
* oprava checku na dclick travelbooku
=garinit
minor
* odraz melee/range dmg 20
major
* odraz melee/range dmg 15
=Silver
minor
* dci na undead 20
major
* dci na undead +5
=verite
minor
* šance na cure jedu, nebo neuchycení
major
* šance na cure jedu, nebo neuchycení
=Valorite
minor
* odraz 15
major
* lmc 10
* odraz +5
=bloodrock
minor
* hp regen 10
major
* hp regen +5
* hp leech 15
=blackrock
minor
* di 25
major
* di +10
* stam leech 40
=mithril
minor
* odraz 20
major
* odraz +5
* dci 10
* předělání zorai berserk a zorai race bonusu na dmg daby byl vidět na statusu
* zaktivování odrazu z magic resist skillu - skill / 10
* zrušení reflect spell bonusu z valorite aury, rob, skillu - potřeba přenastavit
* zrušení starých aur v systému (kovy)
* předelání systému na počítání aury zbrojí (kovy)
* nastavení armorweight studded capu
* zrušení postihů kvůli perkům
* zorai - raceability - berserk nastavení pouze na bonus dmg a hp
* zorai - raceability - zaktivování berserku pouze přez příkaz
* xarhaaz - raceability - zrušení darkwrathu
* raceability - základní statické bonusy (krom gwalů) checked
* raceability - základní +/- satl checked
* raceability - základní regenerace checked
* human - raceability - obnovení podmínky na Heater Shield pro parry bonus lvl / 12,5
* farea - raceability - u luků bonus na ssi lvl/3
* farea - zrušení bonusu do range u range zbraní podle lvlu
* zorai - zrušení bonusu do criticu podle lvlu
* zorai - raceability - melee two hand zbraně + lvl/1,5 dmg bonus
* Xarhaaz - raceability - lvl/10 LMC bonus pro Magery a Necro
* snížení mob resist šance o 50% - na 15% při 1k1
* item "poklad" - checkování party loot omezení
* zakazatloot příkaz - možnost pro party membery zakázat lotit vybrané skupiny předmětů
* vyjímka na knihu v ruce pro bookofchivalry, necromancerbook a bookofbushido
* magestaff - základní lmc 5%, identified true
* blank map - změna jména
* základní vendoři - nastavení cen
* ranger - vyřazení z vendorů
* vendoři - přidat základní výrobní suroviny
* oprava barev magickych prasku a potionů u vendorů
* oprava ringmail gorget a coif u vendora
* sbweaponmaster - isactivendor - true
* přidání základní věcí do prodeje (mapmaker, alchemist, animaltrainer, ranger, mage, banker, bowyer, blacksmith, tailor, tinker, bard, scribe, miner, healer)
* combat artist - sbweaponmaster
* vytvoření sbweaponmaster typ prodejce - bushido kniha
* přidání keeperofchiv pro kněze
* vendoři - další regulace výrobků v prodeji
* carpentry - přidání magestaff do výroby
* magestaff - při výrobě nahození podle suroviny a exceptu LMC
* vytvoření magestaff
* quarterstaff - nastavení na twohand
* tiledata - quarterstaff na jednoruční
* spellbook - přehození do druhé ruky
* spellbook - check na have spell se dívá pouze na knihu v ruce
* tiledata - přehození spellbooku do druhé ruky
* lumber + mining - změna respawn doby
* mining - změna rudy na jednu banku
* mining - zrušení bonus materiálů
* mining - snížení banky na 1*1
* lumberjacking - snížení vytěženého dřeva na seknutí, úprava počtu dřeva na banku
* lubmerjacking - vyhození bonus těžebních věcí (amber, bark, ..)
* lumberjacking - nastavení surovin pro těžbu
* odmazání podivných věcí z prodeje vendorů
* vyřazení engravement itemů z výroby
* carpentry - nastavení surovin pro výrobu
* craft tools - vyhození nepotřebných buttonů
* blacksmithy - přidání metal chest a metal golden chest do výroby
* tinkering - přidání konvicka a silverware do výroby
* přidání nových itemů - konvicka, silverware
* oprava názvu carpentry výrobků v clilocu
* výroba - přidání u změny materiálu informace o aktuálním množství suroviny
* carpentry - přidání munice a zbraní z fletchingu
* carpentry - vyhození nepotřebných věcí
* tinerking - přidání rivet, nails, candelabrastand, candlelarge, metal box,
* tinekring - vyhození nepotřebných věcí
* alchemy - vyhození nepotřebných věcí
* změna potřebných lahví pro výrobu lektvarů
* změna itemid a barvy potionů podle nových lahví
* přidání 4 druhů prázdných lahví
* přidání podpůrných surovin do tailoru
* přidání výroby strap do tailoru
* přidání podpůrných surovin do bs
* přidání výroba iron haftu a sheet platu do kovařiny
* oprava jmen kůží v clilocu
* umožnění grafického stackable pro strap, nails, sheetplate
* vytvoření support materiálů pro crafting - nails, coal, woodenhaft, ironhaft, woodenpole, sheetplate, rivet, wax, strap
* přidání splněno y/x do GIVE questu
* potřeba blízkosti výrobni stanice pro použití nářadí
* výrobní stanice pro carpentery, tinekring, tailoring, inscription, alchemy
* umožnění po dvou minutách lootit npc jakkoliv
* tinkering - vyhození repairu a enhance
* tailoring - vyházet nepotřebné věci
* pro výrobu svitků potřeba magického prášku podle kruhu
* různé druhy magického prášku podle kruhu pro výrobu svitků
* změna id svitků podle kruhu - na stejnou barvu
* možnost lootovat pokud někdo z mé party dal největší dmg
* zablokování výroby magických knih s vlastnostma
* nemožnost lootovat tělo pokud nemam loot right (nedal jsem nejvěští dmg)
* cartography - vyházet nepotřebné věci
* blacksmithy - vyházet nepotřebné věci
* Inscription - vyházet nepotřebné věci
* přímý tag na zvýšení nebezpečnosti - Nebezpecnost
* little crateures - scroption335, spider 336
* travelbook
* exorcism - necro+ss / 20 frozen, 10x10 target mob area
* upravit get diff za hp a str aby bralo menší část - kouknout na default
* přidat do getdiff player bonus za vit+ene
* minotaur leather a plate a torment nastavit zvuk z obyč
* plate legs opravit req str
* sdi bonus za int u npc default hodnota
* magicresist základní resist skill/8, pouze elementární
* přidání basecreature proměnné WSpeed měnící rychlost boje pokud nemá npc zbraň
* úprava scriptu minotaurů
* cartography - luštění map - potřeba sextantu, šance 5-30% podle skillu na rozpadnutí
* šance 25-75% na zničení prášku při neúspěšném pokusu podle skillu
* req skill a šance pro identifikaci stejně jako cartography (1-5 lvl)
* pět druhů podle lvlu slabsi, obycejny, silnejsi, mysticky, tajemny
* přidání prášků poznaní potřebných pro identifkaci basetype = prasekpoznani
* poolofacid při moveover nezraňuje moby
* oprava bugu s polovičním hp bonusem z itemů
* corpse skin - snížení maxhp o 20, pimmune na 3lvl
* vampire morph - snížení pimmune na 3 lvl
* zkontrolování rasových regeneračních bonusů
* nastavení paperdoll quests linku na nový questlog
* gump na questlog
* rozhození talentů
* zrušení malusů skillů rasových
* nastavení generování magických vlastností pro lootpack stejně jako u spawneru
* summon familiar - horde minion - zrušení automatického sbírání ze země, navýšení hp
* summon familiar - dark wolf - navýšení hp, dmg a regenerované staminy
* summon familiar - vampire bat - sání života pro summon pořád
* summon familiar - vampire bat - navýšení range přo přenos hp na 8
* animated ncp nepronásleduje summonera
* animated npc útočí na "vše"
* zaměna stealthu trackingem u rangera
* vymazání stealthu z expinfa
* přidání trackingu do expinfa
* vždy best skillagainst při trackingu
* zrušení 50 req hidingu pro stealth
* nastavení stealthu aby čerpal pouze z hidingu
* změna stealthu na potřebu 25 hiding pro aktivaci při kroku
* meld in nature - vyřazení stealth skill bonusu
* shadowstrike abilita změna req skillu na hiding
* naboostění range traking na 20 + tracking*2
* vyhození aos/ml lootpacků, ustálení na base
* převážné rozdělení npc do loottype
* zavedení hitarea u minotaurů (humanoid)
* mazání wraithroby při morphech jiného typu
* odmazání show champ title na infu hráče
* přidání pirátů, nomádů, gremonianů, ratkinga
* oprava bugu u baseweapon
* oprava barvy u upíra
* předělání painspike dmg na spellhelper
* přidání wraithrobe pro spell
* oprava bugu s wraithrobou u wraithformy
* aktuální vidění efektu při přidání vit/energy
* zrušení efektu a zvuku u gm portu
* nastavení lucerny aby při obráceném id se správně zhasínalo/rozsvicovalo
* pain spike - navýšení stamina drainu do npc
* evil omen - zvýšit na +50% dmg
* curse weapon-  leech snížit na 25 + ss/4
* poison strike
** šance na lvl 1 poison
** zvýšení dmg
* blood oath
** (ss+80 - resist)/20 timer vzorec změnit if monster +10
** target sebe - slabší odražení dmg od všech 10+ssi/10 %
* mind rot -- první použití nabití hp gainu, -17 mana, timer 30min, set 1 mana hits stam, při použití + ss/2% hp
*vampiricembrace
** 20 + ss/5 life leech
**- imunita na 1-3 jed
** dmg při use garlic spellu
** den -hp regen
** noc +hp regen
** dmg z undeadu +25%
** +5 light level
*lichform
** bleed immune
** ztráta hp
** ztráta regeneračních schopností
** ss/12 mana regen
** nemožnost ranged
* wraith form
** bleed immune
** 0-20 mana leech
** -10 ph resist
* horrific beast
** 20+ss/5 %dmg bonus
** nemožnost ranged
** nemožnost parry
** -20 dci
** bonus hp
* nastavení že při petalu a vampire morphu se vykrytý poison ani neuchytí
* 15% šance na rozhození +/- levelu mapy
* zrušení malusu životů summonu
* dmgmsg při bleedu
* snížení efektu night sight magic vlastnosti
* night sight přidá bonus světlo místo nastavení
* healer/mage/necro ai se nedbuou snažit použít Gh v timeru
* zrušení mind rotu a corpse skin u necro ai
* oprava součtu statů v expinfu
* bonus šance na gain skillu při talentu + 1,5/2/2,5%
* zrušení luck a enh pot vlastnosti u šperků, navýšení statů a statbonusů
* umožnění štítu padnout magická vlastnost (stejná jako zbroj)
* přenstavení šance padání magických vlastností
* kupování stropu skillu u vendorů
* vyřazení možnosti prodávat npc věci
* přidat obyč vendorům možnost přijmat výrobky
* zrušení ph resistu u magic armoru
* nemožnost pushovat hráče jako duch
* nemožnost posunout ducha telekinezí
* max šance při použití hiding a detect hidden
* změna page gumpu a zrušení funkce výběru
* nutnost identifikace na vlastnosti šperku
* barevné jméno u magických šperků
* nastavení padání magických šperků přez spawner
* nastavení magických vlastností pro šperky
* nastavení šanci na všechny typy resistů u magické zbroje (1-8 rozptyl)
* rovnoměrné padání leather/studded/ring/plate
* nastavení padání vyrobitelných základních zbrojí
* rovnoměrné padání sword/fenc/mace/archery zbraní
* nastavení padání všech vyrobitelných zbraní, vyražení "nářadí"
* zamezení ukazování weapondamage vlastnosti pokud neni zbraň identified, ukazování materiál+except hodnoty, součet při identified
* odstranění základního materiálu u zbraní a zbrojí
* přidání pro zbraně a zbroje Level tag určující barvu, 0 none, 1-5 magic podle lvlu, 6 rare
* změna WEAPON, ARMOR, SHIELD, JEWELRY ve spawneru na funkční stav 1-10 rozmezí
* přidání nových sedel pro nové materiály
* oprava jmen-materiálů ohlávek, obojků, sedel
* nový item studdedcap
* reqstr leather 20, studded 40, ring 75, plate, 110
* reqstr zbroje/zbraně kouká na raw+race,
* meteor swarm - area dot, range 2 (5x5) dmg trochu menší než fireball, duration ei+magery
* přenastavení str/dex req zbraní
* nový vzhled questgumpu
* greater heal postupné léčení, nemožnost stackovat
* navýšení sdi za int int/4
* opravení chivalry dmg, přidání efektu
* navrácení night sight do learnspell
* průchoz dmg přez mana shield na 70/30
* větší postih na reactiv armor, 20 při 100 a 100 magery medit
* změna fc/fcr bonusu na 60% int a 40% dex
* navýšení bonus dmg za str na str/2, +20 při 100
* zamezení klesání statů
* night sight zpátky na světlo
* změna animací, dmg, rychlosti zbraní
* úprava nonrazor msg
* bloknutí razor funkcí
* při zraněné ruce snížení ssi levá+pravá * 10, fc levá+pravá * 1,5, parry chance - levá+pravá*20%
* nasednutí zrušení speedcontrol
* sesednutí navrácení speedwalk při zraněné noze
* při pohybu a dvou nohách zraněných a !mounted 10% šance na pohyb
* po oživení chcek na zranění nohy, nastavení walkspeed
* při lognutí check na zranění nohy a live, nastavení walkspeed
* smazání starého checku na rušení blessed u knížek
* checkskill spiritspeak, bez těla -10-25, s tělem fame / 120 -25 / +25
* summon daemon - změna na melee, přidání hp, pokud dostane melee dmg 45% šance na minona, duration 20s
* evasion zrušení počítání anatomy a tactics do potřebného efektu, bushido z > 100 na >= 100
* momentum strike změněn na ki attack
* honor exec - bonus a malus více podle bushida
* honorable exec na 0 req skill
* lightning strike - hitscalar bonus + bushido/2,5 %
* zrušení dci a hci capu
* flamestrike DoT, možnost resistu vstupní, over time nebo všechen dmg
* itemid castera ovlivňuje auru water elma
* 0,08 mana regen za energii
* 0,15 stam regen za vitalitu
* 0,1 hp regen za Vitalitu
* bonus dmg pro baseranged z Dex místo Str
* přidání dexreq luku podle oldstrreq
* snížení strreq luků na polovinu
* přidání dexreq údaje do infa zbraně pokud je > 0
* ztráta staminy při úderu počítaná z dexreq a dex pokud je větší než strreq
* zvuk při úspěšném parry
* water elm 4 range heal aura
* posilnění armoru a hp earth elma, snížení dmg
* navýšení dmg air elma, snížení armoru, rychlejší pohyb
* fire elm range luk s animací fireboltu, rangefight 6, menší dmg
* ztráta staminy při boji podle str.req zbraně
* npc šance pohltit dmg kouzlo podle ei vs resist (stejný skill = 33%)
* bonus odrazu podle výšky int
* odraz bonus za štít podle materiálu
* šance na ztrátu staminy při pohybu, větší při běhu, žádné na koni
* snížení ztracené staminy při odbrženém dmg o /2
* změna úpravy fc a fcr pomocí dex na energy
* možnost s gm měnit vit a ene
* rychlost zbraně v desetinách s a ne po 0,25 skocích
* podle % durability snižování basedmg zbraně
* podle % durability snížení hitarea defense
* nemožnoust pushnout hráče na koni
* 100% push pokud jsem na koni
* snížení blocku u štítu podle durability, 5% horní check
* block informaci na štít
* rušení pohlceného dmg štítem podle velikosti zbraně (str req/1,5 % )
* parry nepohltí celý dmg, ale pouze % podle typu kovu a kvality (armslore, except)
* zrušit krytí bushidem a omezení parryingu
* rychlost bandáže v 0,x sekundách a ne po 20 bodech
* perk i stat bonus u parry funguje procentuálně podle parry skillu
* upravit parry vzorec, zahrnout bonus ze statů
* pokud postava při warmodu projde přez jinou bez warmodu, tak ji odstrčí
* při warmodu postava nemůže projít přez jinou postavu s warmodem. Pokud se pokusí str vs str roll. %Hp snižuje účinnost síly o hp %
* bez warmodu postava nemůže projít přez jinou postavu
* bez warmodu má postava postih na dci 20
* dmg reaguje dodatečně na elementární resisty
* dát do provozu nový vzorec
* 300 statcap
* hp = str/2+vit+30
* staty růst 50+5 per level
* počáteční staty 10 all
* přidat vit a ene
* mana = int/2 + ene
* stam = dex/2 + vit
* CHIVALRY - možnost použití pouze při karmě > 0
* CHIVALRY - holy light - zraňuje pouze karma < 0, bonus dmg proti zápornější karmě, změna vzorce
* CHIVALRY - holy light - snížení timeru z 1,75 na 1,5
* CHIVALRY - noble sacrifice - snížení timeru z 2 na 1,5
* CHIVALRY - noble sacrifice - snížení počtu ubraných hp, možnost přez jed, nemožnost přez mortal, nemožnost na spirity
* CHIVALRY - close wounds - možnost použít i když má cíl jed
* CHIVALRY - consecrated weapon - % dmg bonus podle rozdílu karmy
* dispel evil + night sight - přidání počítání dispel diff - přímo + k obtížnosti, součet > 2k = imunní na kouzlo
* CHIVALRY - dispel evil - range podle skillu, zrušení efektu na necro morphy, do šance přidat obtížnost npc
* CHIVALRY - remove curse - přidat zrušení magic locku a curse/mass curse
* platba za každých 10% stropu skillu - omezení pro velikost podle lvlu
* základní bonus 150 bodů snížit na 100, základní strop 30 - 0 lvl, každých 5 lvlů strop +10 (100 = 35 lvl)
* MAGERY - magic lock - cantwalk ei-resist s, drain mana/s 7-medit/20
* MAGERY - reactive armor - +ph, -dci <-ph magery+medit * 0,075, <-dci 15 - (magery+medit / 20)
* MAGERY - dispel - větší šance na dispel než mass dispel
* MAGERY - telekinesis - knockback na mobile 1+magery/20 políček
* MAGERY - magic trap - past na zemi, max 1 na jedno políčko, max počet magery/20, timer magery s, dmg 60-80*ei%, range 0, po výbuchu zmizí
* MAGERY - magic untrap - zruší past vyvolanou pomocí mag trap
* MAGERY - magic reflection - dmg do many místo hp v násobku podle medit skillu (1,0 - 2,0)
* možnost nastavit range výbuchu u fire explosion trap
* zrušení bonusu pro dmg kouzla z inscription
* MAGERY - protection - stejná funkce - nemožnost fizzu kouzla při dmg, malus -3fcr a fc
* MAGERY - nightsight - funkce podobná jako dispiro
* CLILOC 1065000-1065002 nutno změnit
* SKILLS - x3 bonus při < 10,0 trénování
* SKILLS - přidat průběžný skillcheck během tamingu
* SKILLS - animal lore - 0-40 skill pouze tamable zvířata zbytek vše
* magic resist aby měl vliv na curse
* MAGERY - mana vampire - dvojnásobek při použití proti npc
* MAGERY - mana drain - od npc veme méně many, npc sebere více many
* MAGERY - energy vortex + blade spirits - útočení na vše
* MAGERY - poison - zrušení limitu na vzdálenost
* MAGERY - poison field - snížena doba trvání, posunutí vlivu poisoningu na jed
* MAGERY - cure, archcure - změnit šance na úspěch
* MAGERY - dispel field zruší v range 1 všechny dispelable itemy
* zrušit efekt unhide gm
* MAGERY - wall of stone - prodloužení na pět políček
* MAGERY - energy field - zvednutí duration + náhodný čas, nemožnost vidět skrz, nemožnost vytvořit na npc
* změnit weight vzorec
* MAGERY - kouzla co neni zatím potřeba upravovat - teleport, heal, fire field, greater heal, recall, poison, paralyze, summon creature, invisiblity, mark, reveal, paralyze field, gate travel, resurrection
* MAGERY - zprovoznit create food - vytvoří blivajz
* MAGERY - zkontrolovat clumsy, agility, cunning, feeblemind, strength, weaken - zatím ponechat efekt
* jidlo Blivajz, které půjde jíst jen do max 15 hunger s šancí na poison při snězení
* armor, stity - fix barvy
* weapon - barvu pro jméno v propsu (bez vlastností)
* MAGERY - možnost kouzlit spell přez svitek i když ho neumim
* MAGERY - nastavit při bless/curse ovlivňění di a sdi
* dodělat curse/bless - chyba se stackováním
* bonus dřeva u štítu - odraz
* poklad - gm podmínka
* řádově zvednuty stropy pro další lvl
* MAGERY - nemožnost kouzlit nenaučené spelly
* MAGERY - omezení max spellů v kruhu 6 6 5 5 4 4 3 3
* MAGERY - nastavit všechny spelly na A
* MAGERY - zrušit ze začátku naučené spelly
* MAGERY - začáteční body na 6
* MAGERY - dávání bodu za každý lvl až do 30. (36 celkem)
* MAGERY - vyřadit Bspellbody z gumpu
* MAGERY - vyřadit Bspellbody ze savu
* zvednout strop zkušeností potřebný pro další level
* nastavit aby i melee npc s 1+ range zbraní šlo až nadoraz
* zrušit postih rychlosti pohybu npc při menším počtu hp
* universal - zrušit a nechat jen jako craft
* možnost přidání pimmune na spawneru
* udělat truhlu, která bude mít nastavitelnou dclick-timer-remove funkci
* zrušit hráčům whatisit příkaz
* string + int na počítání nejsilnějšího poraženého - ukládání v expinfu při udělení 99+% dmg
* zapisování počtu zabitých npc
* zbroje - utřídit generované magické vlastnosti
* vymazání smazaných skillů z magických vlastností
* dřevo - "vyřazení" nepoužitých dřev z těžby
* dřevěné zbraně a zbroje z regular wood mají resourcename "Normal", změnit na null
* luky, štíty - chyba s názvem - "copper bow" - blbne jen u addnutých, výroba jméno dá správně
* dřevo-zbroje - bonus durability podle materiálu
* dřevo - "vyřazení" nepoužitých dřev z výroby
* dřevo-zbraně - bonus dmg podle materiálu
* dřevo-zbraně - bonus durability podle materiálu
* po dclicku na mrtvolu půjdou všechny itemy do batohu, nic se nebude oblíkat
* cast recovery podle dex
* cast delay podle dex
* dřevo - ve výrobě nechat omezené dřeva a nastavit cca potřebný skill
* krvavé bandy
* přidat weight do popisu zbrojí a zbraní
* zvýšit životy hráčů
* chyba s ctrlshift jménem
* kůže - změna názvu a barvy
* kůže - přidat nové kůže
* kožené zbroje - základní resisty
* kůže - resisty z materiálu
* kůže - durabilita z materiálu
* speechlog pro hráče
* studded - postih pohybu
* blessed/cursed se nebude ukazovat na zbroji, zbrani a oblečení
* stity - snížení postihu HCI podle arms lore a exceptional
* stity - reflect šance podle materiálu
* stity - +dci -hci podle typu
* zrušit množné číslo v textu u player hit area
* nemožnost sebrat z npc cursed item
* zbraně - bonusy do durability za material
* zbroje,štíty - bonusy do durability za material
* dodělat hit zony npc
* dmg bonus hit zon npc
* nové kovy
* vypsat léčení nad hlavou
* bodyvalue check u hitzon hráče
* durabilita - zkontrolovat jestli je náhodná
* bonus durability podle typu kovu
* bonus z armslore se zapsiuje jako aosweapon vlastnost a počítá za magickou
* vypsat dmg nad hlavou
* zrušit u výroby možnost nebarvit podle materiálu
* zakázat použití vymazaných skillů v skills
* zrušit výpis dmg nad hlavou
* zbroje - bonus do AC při výrobě s armslore
* zbroje - bonus do AC při exceptionalu
* za každý kus zbroje postih na DCI,HCI,SSI - plate nejvíc, leather nejméně
* zrušit aury
* damage - šance na zásah určité části těla, výpočet zranění podle konkrétní části
* zbroje - nastavit základní resisty
* rudy - nastavit nové bonusy za materiály
* zbroje - zrušit exceptional bonus resistů při výrobě
* zbroje - zrušit možnost vynechání barvy kovu při výrobě
* zbroje - exceptional popisek z jmena přesunout do vlastností
* zbroje - zrušit popisek resistencí, ponechat ph(ac)
* zbroje - větší durability bonus u except
* zbroje - identified - zrušit vidění magických vlastnosti
* zbroje - barevné zvýraznění magických itemů
* zbraně - magicke barvy podle počtu vlastností
* zbraně - sníženy magické vlatnosti při baserunictool - max 5
* zrušit u zbraní možnost nebarvit podle kovu
* zvednout bonus damage u zbraní za armslore
* zrušení blessed u většiny itemů (runebook a podobně) - bankcheck, repairdeed, runebook
* runy možné marknout jen na speciálních místech
* změna maximálních životů při npc_lvl
* armory - změnit resisty při výrobě
* zrušit bonusy u dřev
* globálně spomalit růst všech skillů
* zrušit bonus resistencí z magic resist skillu
* z expinfo tabulky vymazat zbytečné skilly
* zbraně, zbroje - vymazat durablity, luck, atp bonusy z rudy, dřeva,kůže a šupin
* zbraně - identified - zrušit vidění magických vlastnosti
* změna výpočtu expů za zabití npc
* zbraně - barevné zvýraznění magických itemů
* barevné zbraně dostanou +% dmg inc
* přesměrovat všechen damage do ph resistu
* posilnění pomocí npc_lvl
* změna barvy jména podle npc_lvl
* odmazání magických itemů v lootu
* zrušen zisk bulků od vendorů
* možnost smazat postavu poté co je 1 den stará
* omezení zisku exp v partě podle toho kdo dal největší dmg a jeho levelu

Malak
* GM *
 
Příspěvky: 1297
Registrován: 2.02.2009

Re: Changelog (Kod) od Malak » pát čer 10, 2011 9:12 am Příspěvek

Období ~1.3.2011 - 1.6.2011
Kód: Vybrat vše
* mobile abilites - možnost zadání více abilit
* založení postavy - obléknutí potrhaných hadrů
* potrhane oblečení - oldshirt, oldpants
* mind rot - vyhodit z necroai
* npc - kienwarrior, kienarcher, kienmage, kiennecromancer, kienwarriorvampire
* npc - iceguardwarrior, iceguardknight, iceguardmage, iceguardarcher
* scripty - promazání
* corpse - neukazování oblečených nelootovatelných itemů u humanoidů v lootu (na mrtvole ano)
* incognito - opravit male/female jméno
* pojmenovat - corpse fix s incognitem
* party - odmazat vykřičníky navíc
* pojmenovat - corpse fix
* displayprofile - vypnutí jména, vymazání textu při incognitu
* pojmenovat - party decline fix
* pojmenovat - joined to party fix
* party - kill message změna na "i was killed/ i killed myself"
* EssenceLife - změna jména na "Essence of Life"
* pojmenovat - healing fix
* item - fix s jménem craftera na rawname
* pojmenovat - attackmessage fix
* pojmenovat - zakazloot fix
* pojmenovat - gm podmínka na ukazování realného jména
* pojmenovat - při incognitu ukazovat muz/zena
* pojmenovat - playermobile directive - ukládání
* úprava systému na ukazování muz/zena u hráčů, které nejsou pojmenované nebo ukázání určeného jména
* pojmenovat - ochrana příkazu na null, target !player a sebe
* pojmenovat - příkaz na pojmenování hráče, kterým jménem ho uvidíš
* playermobile - directive na ukládání serial-jmeno
* xml.registergive - úprava na amount, vrácení amount navíc
* basevendor - úprava checkcraftitem
* questitem - zvedání pouze z mrtvol npc dclickem rovnou do collectu questu
* basecreature - questitem string na napojení s questem
* basecraeture - přidání padání quest itemu do těla po smrti, pouze při aktivím questu kilera nebo někoho z party v dosahu
* questholder - visible false
* basecreature - registergive při isquestnpc
* basevendor - registergive
* basevendor - oprava u blokování dalších akcí při oncheckcraft
* questlog - přidání collect/collectnamed
* questlog - oprava vzdálenosti description od statusu
* monžost nastavit aby questnpc (- basewoman,baseman,basevendor) nereagovalo na vybrané slova ale jen na "talk" nabídku
* vzhled vymazat
* - barkeeper - zástššra luk
* - healer, alchemist - roba
* - fisherman - prut
* - animal trainer - staff
* - ranger - bow, boty, pants
* - blacksmith - helma, ring tunic
* - butcher - half apron
* - necromancer, mage, scribe - robe
* freeze - ignorování staticu s name != null
* basevendör - RandomOutfit - nastaví random oblečení a vlasy
* basevendor - zrušení random oblečení a vlasů
* freeze - ignorování staticu s attachem
* aos - vrácení počítání resistů podle monster u humanoid, nonplayer
* npc - rampouch, mraz, arcticogrechampion, junglespider
* npc - dzmonwarrior, dzmonrunner, dzmonarcher, dzmonwizard
* gwali - ophidian warrior - lifeleech 20%, HLD 25% dmg inc 40, HCI 20
* tiledata -  11032, 11031 - neprůchozí
* mapa - 4672 1793 - křoví, zakrýt
* mapa - 1071 2014 15 - díra
* mapa - 1030 1933 24 - díra
* freeze - vynechání id 3244,3245,3246,3247,3248,3253,3254
* barkeeper - chlast
* knez - prodej travelbooku - 2500 cp
* smallfrog - bv 326
* smallbeetle - bv 288
* obojek - počet bonded po nasazení materiál + skill bonus + basebondedcount
* basecreature - při oživení s 0 životama ztráta controlled, útok na majitele, odečtení basebondedcount, smazání obojku/ohlávky, ztráta ownerů
* obojek - při nasazení rovnou bonded
* bonded - bonus u mountů 120-95 / 5 za každý tamer skill, u monster 120-95 / 8
* noblesacrifice - ochrana hráče - rozdělní dmg, range 4, timer chivalry*2,5s, šance 65 chiv (base) 50%, 100 chiv (max) 100, možnost ovnovy, ne přebrání; nekombinace s reflectem, má přednost

Malak
* GM *
 
Příspěvky: 1297
Registrován: 2.02.2009

Re: Changelog (Kod) od Malak » pát úno 24, 2012 4:04 am Příspěvek

Období 1.6.2011 - 1.1.2012
Kód: Vybrat vše
* carpentry - předělat materiály výrobků
* carpentry - úprava req skillu
* tailoring - úprava req skillu
* tinkering - úprava req skillu
* carpentry - výroba víc shaft najednou (1 log = 4x shaft)
* tinkering, tailoring - úprava surovin pro výrobky
* stealth - upravení postihu stealthu podle armor typu
* basearmor - odmazání přebytečných armormaterialtype
* animal trainer - nastavení
* blacksmithy - oprava vyrábění z ringů
* dicsordance - vypnutí
* blacksmithy - úprava výrobků
* battle animals - nastavení canlevelup
* basecreature - canlevelup bool, podmínka true na zisk expů
* food - znemožnit craftění při hladu < 15
* spell - vypnutí testovací fc/fcr msg
* removecurse - kontrola na aktivní magiclock spell effect při rušení cantwalk
* magiclock - nemožnost zacílit pokud cíl už má cantwalk
* zbraně - primární abilita na 60 a sekundární na 80
* necromancy - sání při vempire a wraith morphu pouze u melee zbraní
* chivalry - remove curse - přepočítat šanci
* camping - zvýšení náročnosti na získání tough meat
* carpentry - trinsic style(cushioned wooden chair), vesper style(fancy wooden chair), yew wood table (wood table) = změna jméno
* blacksmithy - odebrání lajatangu a golden chest z výroby
* bonded - bonus životů ze skillů zvýšen na 0-15
* page skrz mantis
* tiledata - 6095 - 6130, 6140 - 6157 = klasická podlaha neprůhlednost
* úprava chyba gumpu
* nastavit výrobu a životy ohlávek a obojků plus forem a prodej
* oprava některých žlutých chyb
* npc při útoku nemění direction
* orcishlord - posilnění
* orc - AddRandomJunk();
* orcacher
* basic tamerský npc (bird rabbit hind ..)
* msg při použití nástroje, když neni blízko item potřebný - změna v clilocu
* rings - oprava nezobrazování materiálu
* tinkering - oprava ringu přebírání materiálu
* tinkering - upravena výroba na jednotlivá id
* amulety - předělaní levelů na jednotlivá id
* tinkering - nastavení rings na výrobu pouze z ingotů
* tinkering - přidat výrobu z nových surovin
* animal lore - záznam o najezení
* basecreature - smazání ohlávky/obojku při splašení
* basecreature - neztrácí bonded při transferu
* snížit copper v miningu, navýšit iron
* basecreature - po nastavení npc_lvl nejsou doplněny hp
* farmer - smazání čepice
* bowyer - smazání gorgetu a luku
* cook - smazat halfapron
* animal lore - upravení tabulky o npc
* halter - okamžité bonded po nasazení
* basecreature - snížení max životů při smrti na 1
* haedless jde trefit do hlavy
* mountainettin
* nápověda - špatně seřazený text na poslední stránce
* oprava talent, stat, skill gumpu v expinfo
* perk - rodězelení na stránky
* return tlačítko u reputation a perků
* xmlquestnpcnaked - smazat vlasy
* playermap
* addtree příkaz
* sleva 50% na unlearn do 20 lvlu
* strop růstu statu 40 lvl
* npc na odnaučení kouzel
* opravení pozice next tlačítka v nápovedě
* opravení vypínání unlearn gumpu
* footprints
* npc na odnaučení statů
* xmluse - upravení maxtargetrange podmínky na pozici attachedto > target
* npc na odnaučení perků
* defblacksmith - oprava ironingot na baseingot
* craft - nastavení pokování a pošití
* provo, peace - aktivní použivání
* expinfo - nastavit reputation a perk tlačítka
* blacksmithy - rozdělení req skillu podle suroviny
* blacksmithy - nastavení minimum req skillu pro nové suroviny
* baseinstrument - nastavení base difficulty pro targetnutého moba
* expinfo - předělat vzhled
* auras - shadow - nastavení efektu
* auras - gold - nastavení efektu
* auras - bronze - nastavení efektu
* zkontrolování zbraní, zbrojí a štítů ve vlivu s novýma kovama
* playermobile - přidání proměných a zaktivnění pro nové kovy - aury
* shield - nastavení reflect bonusu
* questnpc - nastavit gain reputace za reward
* animaltaming - nastavení skillu po tamnutí podle levelu
* basecreature - globální funkce rozdělující skill podle levelu (major base 10 minor 1; + lvl*3)
* friendly - vytvořit základní skupiny a nastavit základní hodnoty
* mining - nastavení šance na dig
* mining - natavení dig req skillu
* mining - natevení req skillu na smelting
* reputation - přidání hodnocení stavu
* reputation - nastavení barev
* npc_lvl - postupné zvedání skillů po 3% do 100
* animals - nastavení tamovatelných combat animals
* npc_lvl - podmínka na taming+al / 4 controllera na max level
* npc_lvl - navýšení šance na abilitu u tamnutých npc
* npc_lvl - navýšení stam
* powerscroll - nutnost postupného používání 105->110->115->120
* push, telekinese - předělání ze změny pozice na move akci - aktivuje onstep
* pojmenuj - své mrtvoly nevidím svým jménem
* active vendor - zaktivnění výkupu
* sbinfo - nastavení výkupu základních drobností u active
* sbinfo - utřídit na active/inactive
* basecraeture - tamnutý pet loss 50% - gain 12,5% dmg podle hladu
* basecreature - max žaludek 40
* basecreature - pet žraní pouze po jednom kusu, stam,15+hunger,4 gain - NEROZLIŠUJE co sežere, pokud to žere
* playermobile - při zisku expu přeposlání v range 8 na svého peta, nepočítá se osedlaný kůň, human race bonus, nemožnost větší lvl než hráč, 10% zkušenosti hráčského lvlu na další
* basecreature - int experience
* dragonleather - chybný odkaz na cliloc
* moonrock - správné přidělání do resourceinfo
* moveto - funkce pro playermobile přesouvající hráče i s petama na určenou location
* tiledata - 12278, 3485 -> 255 weight
* gump - exorcism ikona
* baserunictool - nové přepočítávání nastavené hodnoty magické vlastnosti
* baserunictool - přenastavení skupin magických vlastností
* baserunictool - nastavení pevného min max
* corpseskin - úprava timeru
* poison - pethal, corpseskin, vampricmorph - snížení na 1+2 poison lvl immune
* pojmenuj - publicoverheadmsg
* pojmenuj - dmg received, heal received
* basecreature - podmínka na most dmg při KILL/KILLNAMED rewardu
* tiledata - 5741 - neprůchozí
* tiledata - 7567 - skeleton okolo - průchozí
* nastavit peří ze skinningu
* leeche - nemožnost vysát z cíle který hodnotu nemá
* friendly - filtr v tabulce na guildu
* friendly - filtr v tabulce na known
* friendly - přidání hodnoty bool known aktivující se při změně reputace
* friendly - přejmenování hráčského příkazu na reputation
* helpinfo - posunutí prvního tlačítka další
* helpinfo - přidání reputation
* painspike - vypnutí stam drain přez weightoverload - vlastní drain
* bowyer - activebuyer true
* basevendor - globální vypnutí activebuyer
* bowyer - vykupování peří - 1 cp
* camping - nastavení peří v npc
* animals - rozhození nových statů a dmg
* npc_lvl - rozhodit barvy do 0-80
* basecraeture - +1 sdi za npc_lvl
* basecreature - dmg bonus za npc_lvl snížený na 2% za lvl
* basecreature - roztažení npc_lvl na 0-80
* basehealpotion - oprava msg za vyléčené hp
* baseweapon - úprava šancí na leech v morphech
* basecreature - defaultní nastavení common jazyka
* questitem - partyenabled check na drop
* samuraispell - přenastavení min max skillu na necro/chiv hodnoty
* studna - po naplnění 10 uses, nemožnost umývat bandáže
* charactercreation - ceramic mug do banky
* beverage - úprava max velikosti nádob
* repair - navýšení ceny podle materiálu
* obsuvulni - reqskill na 0
* paladinspell - úprava bonusu za karmu
* ai_melee - oprava rychlosti pohybu
* expinfo - zablokování music sekce
* questnpc - nezobrazovat TALK pokud neni vhodná podmínka
* baseweapon - lifeleech - message o přidání životů
* warcry - oprava zvuku
* questnpc - oprava při vhození více věcí pro GIVE
* questholder - msg "ukol prijat" při položení do batohu hráče
* farmer - vyházení věcí z prodeje
* questitem - double click range podmínka
* coinsgive - příkaz pro quest npc na dávání peněz
* bank - balance msg změna gold na copper
* questlog - switch tlačítko pro showprogress
* expsystem - předělání nebezpečnosti npc
* basevendor - napojení na questy (talkingnpc)
* honorable - msg pro přidané hp
* humanské +1 jen na monstra ( ne zvířata)
* food, drink - oprava otočené podmínka na volné ruce
* napoveda - přidat showprogress, questlog
* honorable execution - nefunkční na zvířata
* quest - vypnutí party collectu
* baseweapon, basearmor - nastavit base materiál
* talkingnpc - freeze 5s při interakci
* basevendor - freeze 5s při interakci
* možnost opravy předmětu u npc - poplatek opravená dur * 2 + 20
* showprogress - msg při přepnutí stavu
* talkingnpc - talktext nemluví za hráče ve hře, ale přímo otvírá dialog
* questkill - msg při splnění objectivu, napojení na showprogress
* questgive - msg při splnění objectivu, napojení na showprogress
* questitem - msg při splnění objectivu
* basevendor - oprava "gold" v nákupu u vendora
* questitem - napojení na showprogress
* playermobile - bool showprogress
* questlog příkaz
* veverka - snížit hp
* alchemista - přidat night sight potionů do prodeje
* tailor - základní studded zbroj do prodeje
* questlog - ukazování quest bodů
* luminor ranger - snrči a jelení maso spatne id
* healpotion - zvýšení efektu
* waiter - oprava id chleba a sýra
* questlog - nezobrazovat platny do: pokud quest nemá expiration time
* travelbook - základní počet nabití při koupi na 5
* spider - dodělání dmg
* giantspider - poison změněn na lesser
* basevendor - úprava poplatku za učení skillu
* basevendor - učení neni vázané na aktivního vendora
* playermobile - gain quest point funkce
* monsters - nastavení dmg podle nového systému
* kobolds - zvýšení šance na junk
* teacher - snížení min levelu pro první lekci na 0
* vrátit původní rychlosti pohybu npc
* učení skillu, insurance, řemeslnický cech - zkontrolovat change system
* forma na ingoty do prodeje
* charactercraetion - nastavení základní pozice a jména
* perk každé 4 levely místo 5
* zrušit perk od prvního levelu
* msg při zisku perku a talentu
* chybějící jméno u oldpants a oldshirt
* lightcycle - opravení fade tmy a světla, zmenšení dne, zvětšení fade časů
* gwali - zamezení použivání craft a harvest skilu v proměně, rozdělání ohně
* resource - zkontrolovat nastavení štítů, zbraní, zbroje na nové kovy (durability, dmg, block)
* tiledata - grass, dirt - nosight
* poison - snížení dmg lesseru
* resourceinfo - změnit resisty podle nového nastavení
* .home - stejný efekt jako hhh
* playermobile - počet zabitých monster - nepočítat zvířata
* playermobile - oprava počítání obtížnosti npc pro nejsilnější zabitý
* push - odmazat testovací zprávu o směru
* hit - odmazat testovací zprávu o šanci
* deathrobe - smazání po 10 min, změna barvy na šedivou
* bloodybandage - zpráva při špatném targetu
* expinfo - zavírání tabulky při použití příkazu
* jídlo, pití - nutnost volné jedné ruky   
* charactercreation - změnit goldy na měděné
* sbwaiter - doplnění základního jídla
* hhh - přesun na pozici hlavního města
* lightcycle - max tma snížena na 20
* skillcheck - zvýšena šance na růst skillu, větší vliv pozitivního skillagainst
* halucination - nastavit nucenný resync při změně stavu
* mobile - halucinace
* ai - sloučení melee a archer, nastavení filtrů na nonarcher kouzla
* canheal - team check u vzájemného léčení humanoidů
* paperdoll - pomoc tlačítko otevření výběru nápověda/page jako první
* help - přidání informace o příkazech
* help -/info/pomoc/napoveda příkaz pro herní nápovědu - vytvoření základní tabulky
* regenrates - ulehčení scriptu u npc
* basecreature - každé 2s regenerace 1% statů
* baseweapon, basearmor - vždy platné podmínky při nasazování u npc
* baseweapon - zrušení počítání taktiky, anatomy a síly pro dmg u nehumanoidních npc
* skillcheck - zamezení růstu skillů u npc
* basecreature - počítání % staminy pro úpravu rychlosti úderu
* canheal - zrušit nutnost anatomy
* monsters - odmazání nepotřebných skillů, statů, věcí v savu, nastavení mana, stam
* travelbook - úprava vzhledu, přidání sacred journey, změna markování, úprava funkcí
* mark - umožnění zacilovat travelbook
* spell - zrušení podmínky inteligence u svitku
* craftsystem - možnost nastavení délky výroby pro jednotlivé výrobky
* crafsystem - opravení podivné chyby při výrobě jen s jednou surovinou
* lootpack - zapojení peněz na DistributeCoins
* currency - DistributeCoins - rozdělení amount peněz náhodně na Copper / Silver / Gold
* basecreature - vzájemné léčení humanoidů bandáží mezi sebou
* DefMining - tavení a slévání rudy/ingotů
* IngotForm - nástroj na slévání rudy
* nové nastavení vlastností zbrojí a zbraní pro všechny úrovně kovu
* přidání nových typů kovů a rudy
* změna female leather armoru na "sluty" leather clothes
* lajatang - změna frenziedwhirlwind na WhirlwindAttack
* kněz - zrušení tithe funkce
* titheshrine - specifický item na darování mincí
* tithegump - úprava vzhledu a zpráv
* odmazání testovácího msg u růstu skillu
* campfire - možnost přiložení do ohně, navyšování timeru, regenerace života a staminy, skill camping
* opasek - přidání do výroby
* items - přidání LeatherBelt, Crown, PrinceCrown, Hood, SilkHood
* earthquake - přidání crackfloor efektu
* earthquake - okolo castera range magery/20 0-45dmg, 90% 2-5s para, 35% dismount, 35% disarm
* odmazání female zbrojí
* gump - přidání opasku, změna amuletů, přidání koruny
* přejmenování kůží ze starého typu
* cast ze svitku - 25% šetření many
* bonehelm - oprava resistů
* chestwithsecrestash - nastavení savu, otevírání, podmínek, opravení vidění truhly, apod pro zprovoznění.
* chestwithsecrestash - možnost nastavení vlastníka
* chestwithsecretstach - truhla s jedním vlastníkem kterému se při otevření otevře skrytá přihrádka
* gwali - šedá barva v morphu
* magic reflect - nefunkční pokud ve zbroji není možné meditovat
* armor - oprava meditable statusu
* reactive armor - nezískání bonusu pokud ve zbroji není možné meditovat
* reactive armor - předělání ph bonusu na aktivní
* lanaya - změna bodyvalue, id a zvuku efektu
* spirit - příkaz na otevření tabulky pro ovládání (namísto krystalu)
* raceability healspirit příkaz
* fareaspirit - tlačítko na přisunutí spirita k sobě pokud je ve vzdálenosti >18
* fareaspirit - oprava zprávy s nedostatkem control slotů
* energy field - změnit itemid na "crystal wall"
* heallast - příkaz na léčení posledního léčeného cíle, nebere vpotaz self a targety jiných věcí
* healself - příkaz na léčení sebe, bez targetu
* dokončit přejmenování kovů na nové kovy
* možnost nastavit jednotlivým acc libovolný počet max postav
* nastavení 1 postavy na acc
* playermobile nemožnost otočení postavy při znemožněném pohybu
* odmazání core.aos core.se core.ml
* úprava účinku dark pact v případě, že už na nemrtvého abilita jednou použita byla
* obecné navýšení počtu života všech spiritů
* Lanaya - zrušení zbraňové ability
* Kelmen - navýšení ptořebného levelu na 40
* změna itemid mage roby
* zrušení odmazání starých aur nesystémových rasových zbrojí
* převedení armor weight a aura weight na bodypostion a armortype systém
* basecreature - zpetné nasazování zbraně po disarmu
* přetvoření AI - haler, mage, melee - umožnění všech kouzel a skillů, zrušení necro ai
* water elemental - nastevení healer ai a magery
* odraz - změna efektu na pohlcení kouzla místo odrazení
* povrch znemožňuíjcí rychlý pohyb
* kluzký povrch
* rummages - zamezení sebrání cursed věcí a mrtvol


Zpět na Informace

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník

cron