To-Do List

Malak
* GM *
 
Příspěvky: 1161
Registrován: 2.02.2009

To-Do List od Malak » sob kvě 19, 2012 1:27 pm Příspěvek

1. Krok - Jak všichni určitě, bohužel, víte, tak momentálně se pracuje na zbytku světa, do které se hráči brzy dostanou. Aby tento termín byl co nejdříve se rozhodně usilovně snažíme, momentálně mohu říci, že nejpozději toto otevření bude koncem tohoto měsíce.

2. Krok - Jakmile bude první část za námi, tak se v rychlosti aktualizují informace na webu vůči změnám, které za poslední měsíc proběhly.

3. Krok - Následovat budou, pravděpodobně v tomto pořadí, tyto funkce ke zkvalitnění hry - nájmy, cechy a aukce

4. Krok - Zde už zatím není pevně dané, jakou věcí se bude pokračovat, proto uvedu pár příkladů ze seznamu chystaných věcí, ať víte co očekávat, některé zůstanou zatajené jako překvapení.

- zprovoznění dovednosti Ninjitsu
- zprovoznění dovednosti Spellweaving
- kniha písní pro bardy
- specializace postav
- rozšíření výroby - nové typy zbrojí, oblečení, nábytku a dekoračních předmětů

Malak
* GM *
 
Příspěvky: 1161
Registrován: 2.02.2009

Re: To-Do List od Malak » úte srp 07, 2012 6:28 am Příspěvek

Tak určitě se najde pár jedinců, které by potěšila aktualizace tohoto seznamu, zkusím přibližně pár věcí nastínit.

V tomto týdnu je to nejprve práce na přípravách pro turnaj.

Věci trochu více krátkodobější na kterých se pracuje jsou:
- Otevírání nových Dungeonů.
- Dokončení linie questů z Foxhole.
- Těžím a analyzuju data z několika desítek hodin miningu a lumberu, abych zjistil které změny zde bude potřeba udělat.

Co se ale týče nějakých větších systému, nebo nových věcí, tak bych nejraději dal do provozu systém Bulků, ale ten z důvodu větší komplexnosti může být ještě docela odložen.

A výpis některých drobností, přesto v některým případě dost komplikovaných na provedení, na kterých potřebuju zapracovat:
- Runebook/Travelbook - možnost sesílat Gate Travel skrze svitek
- Gwali - aby byl v proměně "modrý"
- Dům - ukazování v tabulce cenu nájmu a v který den se nájem platí
- Parta - opravení zaslání pravého jméno namísto toho pojmenovaného, pokud jsou postavy v určité vzdálenosti a neviděli se
- Většina Craft dovedností - přidání nových výrobků (zbroje, jídlo, nábytek). Tohle může být ale provázané i s Bulkama.
- Úprava Regionu, která bude automaticky vyhazovat odlognuté postavy v Dungeonu (například z důvody, kdy vám při výpravě spadne net, tak abyste později lognuli venku a ne sami uvnitř mezi plným respawnem)
- Herní tabulka, kde budou popisky a funkční tlačítka pro Ability dané rasy
- Aukce - vyřešení, které další předměty bude možno skrze aukci prodávat a do systému přidat
- Pošta - zasílání dopisů na Adresu
- Pošta - zasílání balíku
- Malá zvířata - možnost projití i bez plné staminy (tady zatím mám největší problém Client přesvědčit)
- Systémové zprávy - barevné rozlišení pro pozitivní/neutrální/negativní

No a do dalších podrobností už zatím zacházet nebudu.

Malak
* GM *
 
Příspěvky: 1161
Registrován: 2.02.2009

Re: To-Do List od Malak » ned pro 02, 2012 9:31 am Příspěvek

Takže poslední dobou zase proběhlo dosti změn a dost z nich bylo i z předchozí seznamu zde.

Projdu tedy seznamem a shrnu stavy co je a není:
- Hotovo Runebook/Travelbook - možnost sesílat Gate Travel skrze svitek
- Hotovo Gwali - aby byl v proměně "modrý"
- Hotovo Dům - ukazování v tabulce cenu nájmu a v který den se nájem platí
- Hotovo Parta - opravení zaslání pravého jméno namísto toho pojmenovaného, pokud jsou postavy v určité vzdálenosti a neviděli se
- Hotovo Většina Craft dovedností - přidání nových výrobků (zbroje, jídlo, nábytek). Tohle může být ale provázané i s Bulkama.
- Hotovo Úprava Regionu, která bude automaticky vyhazovat odlognuté postavy v Dungeonu (například z důvody, kdy vám při výpravě spadne připojení, tak abyste později lognuli venku a ne sami uvnitř mezi plným respawnem)
- Herní tabulka, kde budou popisky a funkční tlačítka pro Ability dané rasy
- Hotovo Aukce - vyřešení, které další předměty bude možno skrze aukci prodávat a do systému přidat
- Pošta - zasílání dopisů na Adresu
- Hotovo Pošta - zasílání balíku
- Hotovo Malá zvířata - možnost projití i bez plné staminy (tady zatím mám největší problém Client přesvědčit)
- Hotovo Systémové zprávy - barevné rozlišení pro pozitivní/neutrální/negativní

Připíšu k tomu další věci, které se plánují, pracuje se na nich, nebo jsou už i před ukončením:
- Hotovo Zisk bojových Power Scrollů
- Hotovo Rozšíření možností tábora
- Hotovo Bulky
- Hotovo Možnost pěstování zeleniny, obilí, ovoce atd.
- Hotovo aukce - plánuji zrušit viditelnost doby kdy aukce bude končit. Vidění této hodnoty pak ruší jakékoliv "souboje" o předměty a vše se tak nechává až na poslední vteřiny
- Hotovo Drobná revize Buff/Debuff okna, další kontrola popisků a ikonek a následná aplikace na další efekty
- Hotovo Systém na lov odměn (hlavy banditů) bude trochu přenastaven, aby ho mohlo využívat častěji více lidí
- Hotovo Revize Elementálů osmého kruhu
- Hotovo Snížení rozpětí vlastností u lepších magických předmětů (zjednodušeně řečeno - předměty z dropu budou silnější)

V debatě je taky několik balančních změn, kde jejich zapsání zde rozhodně neznamená 100% zapojení do hry, ale že se o tomto debatuje.
- Navýšení manové náročnosti, zejména u vyšších kruhů kouzel
- - Nastavení potřebné many pro jednotlivé kruhy je "základní" a tedy pro nastavení, které nepočítá s regenerací jakou mohou hráči dosáhnout nyní, ani s takovou manovou zásobou. Ve hře lze narazit na mágy, kteří ani Meditaci, jakožto neodlučetelnou dovednost pro mága, nemají a i tak si vystačí s kouzlením větších kruhů. Ostatní klasičtější mágové zase pak používají pouze kouzla vyšších kruhů a na takové jako fireball, blesk nebo mindblast se "ani nesáhne"
- - Pokud by se tato změna nárnočnosti many uplatnila, tak by řeč padla na další dvě změny, a to kouzlo Mana Vampire a Odolnost na kouzla
- - - Mana Vampire - toto kouzlo by prodělalo změnu při použití na monstra, kde by byla navýšena účinnost tak, že by prakticky vždy z toho mág vyšel s extra manou k využití navíc. Tím by měl v boji stále "nekonečnou" zásobu, ale byl by zpomalený potřebou občas používat toto kouzlo. Také by musel mít vždy po ruce magické tvory, které ještě zásobu many k ukradení mají.
- - - Odolnost na kouzla - Zde by se snížila účinnost odolnosti na kouzla u všech monster a to z důvodu aby při používání slabších - méně manově náročných nedocházelo k velmi častému odolání kouzla
- Corpse Skin - snížení doby kouzlení - to z důvod aby se snáze a častěji dal používat jako obrana proti jedům
- Gwali - rozdělení proměn do kategorií, které se budou dle vlastní vůle vylepšovat a tím se pak v určitých proměnách projeví jejich bonus více než v jiných Hotovo
- Enemy Of One - snížení bonusu do zranění Hotovo

Samozřejmě toto není rozpis všech prací, které probíhají. To hlavní ale zmíním - stále se pracuje na pokračování základní questovní linie, na kterou pak bude moci navazovat více questů, hlavně těch, kde se přímo GM účastní. Je to však celé už krátce před uzavřením a věřím, že dlouho tomu už nebude.

Malak
* GM *
 
Příspěvky: 1161
Registrován: 2.02.2009

Re: To-Do List od Malak » stř úno 27, 2013 4:16 am Příspěvek

Byl aktualizován vrchní seznam s barevnýma popiskama o aktuálním stavu.

A teď k novému seznamu, případně podrobnějšímu popisu předchozích, dosud nehotových, věcí.

Hotovo Bulky
- Zatím stále v řešení, zejména věci kolem těžby/zisku lepších surovin a trénování dovednostní nad základní hranici.
- Řemesla, která budou mít možnost bulků jsou Carpentry, Blacksmithy a Tailoring
- Pro vysvětlení těm, kteří nejsou seznámeni s tímto systémem, tak bulky jsou druhy zakázek pro dané řemeslo. Jedná se o takový drobný úkol, kde za jeho splnění dostane řemeslník odměnu a je ho možné i směňovat s jinými řemeslníky. To je pak často klíčové u velkých bulků, tedy takových velkých úkolů, které obnášejí splnění několika menších bulků (je tedy nutné obstarat všechny tyto malé bulky pro splnění daného velkého bulku).

Hotovo Runové zbraně
- Za pomocí systému bulků bude možné při získání speciálních nástrojů a případně dalších pomůcek vytvořit zbraně a zbroje, do kterých bude možné vkládat runy s vlastnostma, které je možné získat z magických předmětů.
- Takováto zbraň nebo zbroj pak bude mít tu vlastnost, že bude během boje získávat zkušenosti a to umožní její zlepšování (vložených run) s pomocí dalších run stejného typu
- Předměty, které dosáhnou vyšší úrovně, budou moci nést své, hráčem určené, jméno a bude k ním vázan i hráčem psaný příběh

Hotovo Vaření piva
- Pracujeme na systému, díky kterému si bude možné vytvářet vlastní druhy piva, různých chutí a kvalit

Hotovo Rozšířené možnosti pěstování
- Pěstování se plánuje rozšířit zejména (jak bylo už psáno výše) o nové druhy jako zeleninu, obilí, ovoce, tabák, čaje a podobně
- Pro některé tyto druhotné plody bude pravděpodobně zjedndoušení systém pěstování (rychlejší, méně nákladný)

Hotovo Získání speciálních barev
- Zde se jedná o rozšíření pro už aktuální systém pěstování rostlin
- Vypěstovanou rostlinu bude možné zpracovat na barvivo, které při použití na předmět, který lze standardně obarvit, získá onu speciální jedinečnou barvu, která se pro různé typy rostlin trochu odstínem liší
- V pozdější fázi se bude za pomocí různých druhů barev a případně jiných vzácných surovin dát vytvořit další nové, ještě vzácnější, barvy
- Tento systém bude také spojen se získáním Cechovní barvy

Dovednost Cooking a nové chutě
- Naše úsilí se bude jistě směřovat i způsobem zejména této dovednosti, která doposud má pouze základní výrobní produkty
- Rozšíření bude tedy hlavně v možnosti získání nových surovin a vaření/pečení nových jídel

Hotovo Tábor
- Systém táborů má očekávané rozšíření, které bude zejména pro Cechy a to hlavně takové, které jsou spojené s Odbojem
- Díky tomuto systému bude možné získávat nové dekorační, ale i funkční ( studna, kříž, krystal na označení ) předměty, navýšení počtu dekoračních předmětů v okolí tábora a i předmětu uschované v bezpečných truhlách, kopat skryté tunely pod táborem a stavět palisady
- Hlavní funkce systému bude spočívat ve "virtuální" těžbě surovin pomocí řemeslníků přiřazených na pracovištích, stavění a vylepšování staveb, které budou táboru poskytovat své dané bonusy a další

Hotovo Identifikační svitky
- Stejně jako po vzoru opravných svitků, tak i Dovednost Item Identification dostane své svitky, které bude možné ve větším množství prodávat a hráči také budou moci identifikovat předměty bez neustálé nutnosti mít po ruce hráče s touto Dovedností

Hotovo Kupní síň
- Toto bude rozšíření pro systém Aukce
- Hlavní funkce bude spočívat v tom, že se bude pouze zadávat cena za koupi, bude zde obsažené nové filtrování podle prodejce a bude zde umožněn i kusový prodej (prodejce vloží 100 svitků a já si mohu koupit jen 15)

Hotovo Tirus
- U této questovní postavy je potřebná dlouho plánovaná revize
- Navíc k tomu budou přidány nové úkoly a zejména velké úkoly pro získání speciálního slayer krystalu

Hotovo Mapa
- Aktuálně se pracuje na dlouho zapomenutých, zejména starých chybách mapy
- S tím je spojené i nové zkrášlování různých míst, které vypadaly příliš uměle

Hotovo Auto Update
- Pracujeme na systému, díky kterému bude stačit pouze spustit a ten pak vždy stáhne a aplikuje nejaktuálnější soubory
- S tímto systémem se také sníží objem některých aktualizací souborů a nebude tedy vždy nutné stahovat celé soubory, ale program si stáhne pouze data o provedených změnách

Hotovo Specializace postav
- Tak jak bylo známo od začátku, tak stále to platí, že se jednoho dne chceme dopracovat k systému specializací postav
- Specializace postav je vlastně takový jiný termín pro povolání, ale protože zde pevně dané povolání nechce mít, a tomu je nastaven i zbytek systému, tak se postavy v určené oblasti budou pouze specializovat a to na základě vlastního uvážení
- To se bude provádět získáním speciálních bodů za úrovně, které bude možné investovat ve velké větvi schopností. Tímto se také více zdůrazní rozdíl i u postav po dosažení maximálních hranic dovedností.
- V těchto schopnostech se budou nacházet jak klíčové schopnosti, které pevně definují danou specializaci, tak i takové, které například vylepšují jednotlivá kouzla, speciální údery atd.

Hotovo Dungeony
- Chystané je otevření dalších hrobek, pevností a jeskyní a to zejména v lehčím až středním obtížnostním zaměření

A další mnohé, v tomto seznamu zapomenuté, věci

Malak
* GM *
 
Příspěvky: 1161
Registrován: 2.02.2009

Re: To-Do List od Malak » ned črc 07, 2013 4:01 am Příspěvek

Aktualizován stav práce v předchozích příspěvcích.

K těmto výše zmíněním věcem, které čekají na dodělaní, je dále přidáno:

Obchodní síň
- Hotovo Systém záznamu provedených obchodů
- Hotovo Systém poptávek na určený produkt - to umožní například zadat poptávku po 100 kůžích z ogra za určenou cenu a ostatní hráči ji zde mohou prodávat po libovolném množství až do celkového požadovaného množství.

Malak
* GM *
 
Příspěvky: 1161
Registrován: 2.02.2009

Re: To-Do List od Malak » pát črc 12, 2013 2:15 pm Příspěvek

Drobný list věcí, které se v brzké době chystají přidat, změnit nebo opravit:

- Hotovo Získání zkušeností za odevzdanou zakázku
- Hotovo Truhlička na skladování a lepší třídění Enchant run
- Hotovo Power Crystal - oprava popisu a hlavně stackování
- Hotovo Přidání holiče do hry spolu s pár novými účesy (které není ani při zakládání postavy možné vybrat)
- Hotovo Přidání zprávy nad monstrem při použití Peacemakingu
- Hotovo U některých gwalských proměn, které mají duplicitní vzhled těla, nefungují bonusy a je nutné opravit
- Hotovo Přidání efektů při použití Runických nářadí

Hotovo Na webu se momentálně pracuje na přidání stránky ohledně pronájmů, tábora a systému zakázek.

Malak
* GM *
 
Příspěvky: 1161
Registrován: 2.02.2009

Re: To-Do List od Malak » čtv led 30, 2014 4:46 am Příspěvek

Přidávám další list, který tvoří několik drobností a i trochu komplikovanějších věcí, které přesto doufám budou brzy hotové:

- Hotovo Parta - nastavení aby se předávalo vůdcovství party v případě, že vůdce partu opustí
- Hotovo Stráže - v případě, že postava poruší pouze pravidlo nošení zbraně, proměny atp. tak stráž postavu jen omráčí
- AFK - aby probíhající akce rušila zapnuté AFK
- Hotovo Pomocníci - úprava příkazů k ovládání a přidání nových
- Hotovo Insurance - dokončení příkazu k přitažení ztracených runických předmětů
- Hotovo Camping - zvuk škrtání křesadla při rozdělávání ohně
- Hotovo Ball of Summoning - možnost nabíjení
- Hotovo Obojky/Ohlávky - speciální bonusy pro peta, pokud je vyrobený z lepšího materiálu nežli Valorite
- Hotovo Animal Taming - systém zakázek k získání speciálních bonusů pro krotitele
- Hotovo Košík na semínka - ukládání otevřené stránky při manipulaci s košíkem
- Honor - zprovoznění
- Hotovo Tirus - tabulka k procházení hotových/nehotových úkolů
- Hudba - lepší, zejména graficky přitažlivější, způsob tvorby skladeb
- AI - předělat AI válečníků aby uměla lépe používat kouzla z Bushida, Necromancy a Chivalry a mohla se tak více využívat
- Hotovo Místa pro zisk top surovin
- Hotovo Získání speciálního gemu pro výrobu nejlepších amuletů
- Hotovo Knihy - tvorba knihy s větším "rozlišením", tedy taková co pojme více textu na stránku, která poslouží zejména k přepsání kronik a příběhů do hry - vytvoření lepšího čtecího režimu
- Postele - možnost ulehnutí
- Hotovo Vývěska - tvorba nové a zejména více funkční herní vývěsky do měst k zapisování vzkazů

Malak
* GM *
 
Příspěvky: 1161
Registrován: 2.02.2009

Re: To-Do List od Malak » pát kvě 16, 2014 12:13 am Příspěvek

Vytvořil jsem seznam s věcí s přibližnou dobou do implementace do hry. Nejsou to samozřejmě jediné změny, které v průběhu této doby budou v updatu (doufejme), a jedná se tak spíše o soupis větších a nebo zajímavějších věcí, které se chystají.

1. část
- Hotovo Možnost za poplatek si rozšířit místo v bance nebo ve stájích
- Hotovo Přidání funkce tvorby táborového pole (na pěstování rostlin) v táboře, o které se bude moci starat více osob a budou se tak moci střídat
- Hotovo Přidání dalších "přírodních" dekorativních prvků do tábora (stromy, kameny) Chybí vymyšlení systému pro pěstování (růst) stromů
- Hotovo Útoky banditů na tábory - systémový útok jednou za čas na tábor, pro které se vytvoří nová pozice pro řemeslníky, která bude určovat obranu tábora. V případě neubránění dojde k vyrabování skladu a bandité odnesou co jim síla stačí. Bude tak nutné mít řemeslníky přesunuté z těžby. Vylepšená zbrojnice a palisady budou poskytovat bonus k útoku a obraně jednotlivého řemeslníka.

2. část
- Hotovo Attune - předělání zbroje na míry daného člověka k dosažení extra bonusů
- Hotovo Otevření nového dungeonu s pracovním názvem "Starý důl"
- Hotovo Pronájem/nakupování obchodníků do tábora (bankéř je zatím v debatě zdali bude)
- Hotovo Přidání rasových helem pro Xarhaaze a Humany (obdoba vlčí/medvědí/jelení masky)
- Hotovo Možnost předělání rasové helmy/masky, aby se mohla chovat jako běžná helma

3. část
- Hotovo Tabulka se zobrazením základních údajů o vlastnostech postavy (Hit chance increase a další)
- Hotovo Zprovoznění první verze Ninjitsu
- Přidání nových kuchařských receptů vycházejících zejména ze surovin ze systému farmaření

neurčeno - pouze souhrn věcí z celé této stránky, pro lepší orientaci, které ještě nebyly dokončeny
- Honor - zprovoznění
- Hotovo Animal Taming - systém zakázek k získání speciálních bonusů pro krotitele
- Hudba - lepší, zejména graficky přitažlivější, způsob tvorby skladeb
- AI - předělat AI válečníků aby uměla lépe používat kouzla z Bushida, Necromancy a Chivalry a mohla se tak více využívat
- Hotovo Místa pro zisk top surovin
- Hotovo Získání speciálního gemu pro výrobu nejlepších amuletů
- Hotovo Knihy - tvorba knihy s větším "rozlišením", tedy taková co pojme více textu na stránku, která poslouží zejména k přepsání kronik a příběhů do hry - vytvoření lepšího čtecího režimu
- Postele - možnost ulehnutí
- Hotovo Vývěska - tvorba nové a zejména více funkční herní vývěsky do měst k zapisování vzkazů
- Hotovo Ball of Summoning - možnost nabíjení
- AFK - aby probíhající akce rušila zapnuté AFK
- Hotovo Pomocníci - úprava příkazů k ovládání a přidání nových
- Hotovo Přidání efektů při použití Runických nářadí
- Hotovo Obchodní síň - Systém záznamu provedených obchodů
- Hotovo Obchodní síň - Systém poptávek na určený produkt - to umožní například zadat poptávku po 100 kůžích z ogra za určenou cenu a ostatní hráči ji zde mohou prodávat po libovolném množství až do celkového požadovaného množství.
- Hotovo Specializace postav
- Hotovo Vaření piva
- Pošta - zasílání dopisů na Adresu
- Hotovo zprovoznění dovednosti Spellweaving
- Hotovo kniha písní pro bardy

Malak
* GM *
 
Příspěvky: 1161
Registrován: 2.02.2009

Re: To-Do List od Malak » ned kvě 18, 2014 7:26 pm Příspěvek

Seznam krátkých menších změn a oprav, které se v blízké době chystají
- Hotovo Změna barvy u cechovní zprávy
- Hotovo Zasílání cechovní zprávy právě přihlášeným členům
- Hotovo Oprava Defender amuletu (spojení snížení životů s pitím potionů - sundání štítu)
- Hotovo Web - doplnění návodu k novému farmaření
- Hotovo Možnost barvit mágovské róby
- Hotovo Zalévání rostlin - otočení ve směru k rostlině
- Hotovo Oprava diakritiky u textu se zraněním
- Hotovo Přidání šípů a šipek do pokladů
- Hotovo Oprava chyby ochočování tvora s úrovní na které nemám nároky
- Hotovo Oprava tlačítek pro usazení palisad v táboře
- Hotovo Oprava kupení plodin z farmaření (dle toho, kdo ji vypěstoval)
- Hotovo Zobrazení zaplacené platby za dekorace v účetním záznamu

Malak
* GM *
 
Příspěvky: 1161
Registrován: 2.02.2009

Re: To-Do List od Malak » čtv dub 16, 2015 1:35 am Příspěvek

Výtah doposud neudělaných věcí z výše uvedených seznamů:
- Hotovo Specializace postav
- Hotovo Vaření piva
- Pošta - zasílání dopisů na Adresu
- Hotovo zprovoznění dovednosti Spellweaving
- Hotovo kniha písní pro bardy
- Hotovo Obchodní síň - Systém záznamu provedených obchodů
- Hotovo Získání speciálního gemu pro výrobu nejlepších amuletů
- Hotovo Knihy - tvorba knihy s větším "rozlišením", tedy taková co pojme více textu na stránku, která poslouží zejména k přepsání kronik a příběhů do hry
- Postele - možnost ulehnutí
- Honor - zprovoznění
- Hotovo Animal Taming - systém zakázek k získání speciálních bonusů pro krotitele
- AI - předělat AI válečníků aby uměla lépe používat kouzla z Bushida, Necromancy a Chivalry a mohla se tak více využívat
- Přidání nových kuchařských receptů vycházejících zejména ze surovin ze systému farmaření
- Hotovo Tabulka se zobrazením základních údajů o vlastnostech postavy (Hit chance increase a další)
- Hotovo Přidání rasových helem pro Xarhaaze a Humany (obdoba vlčí/medvědí/jelení masky)
- Hotovo Možnost předělání rasové helmy/masky, aby se mohla chovat jako běžná helma
- Hudba - lepší, zejména graficky přitažlivější, způsob tvorby skladeb
- AFK - aby probíhající akce rušila zapnuté AFK
- Hotovo Přidání efektů při použití Runických nářadí
- Herní tabulka, kde budou popisky a funkční tlačítka pro Ability dané rasy

Malak
* GM *
 
Příspěvky: 1161
Registrován: 2.02.2009

Re: To-Do List od Malak » čtv srp 04, 2016 2:13 pm Příspěvek

Ze systémové stránky se aktuálně snažíme zaměřit na následující věci:
- Hotovo Zakázky pro Taming - systém možnosti braní zakázek na ochočení X počtu různých zvířat, skládání velkých zakázek, kde bude i více úrovní a celkově zahrnující odměny usnadňující Taming, možnost zisku nových mountů, vylepšování bojových petů a předměty pro obchodování s ostatníma hráčema.
- Tábor - Zde už se odehrála dlůežitá změna s přidáním více domů a materiálu pro hráče. Postupně se pak ještě musí přijít na možnost jak zvěštit aktuální parcelu (bez nutnosti bourat a stavět znovu) a stejně tak možnost rozšíření do patra. Co ale bude nová záležitost, která se chystá, tak drobný vylepšovací systém pro každý stan/dům hráče v táboře.
- Hotovo Specializace - Tohle bude více širší změna, která přinese možnost vylepšení postavy a usměrnění jejího zaměření. To zatím neříká nic nového, ale ještě více prozradit nechci, ale jak se systém bude více blížit, k dokončení, tak určitě postupně budeme jednotlivé prvky odhalovat.

Jiné změny a opravy v pořadí (které má smysl zmiňovat):
- Hotovo knížka na dopisy
- možnost jako hráč z menu tábora upravovat terén (mapu)
- vysazování stromů v táboře
- Hotovo náhled dekorací v táboře
- Hotovo sušení tabáku
- Hotovo sušení masa - nahrazeno systémem čerstvého masa
- Hotovo "vzorník barev" - možnost ze hry si někde procházet barvy získatelných barviv, aby se tak hráč mohl podívat jak by v které vypadal dříve než ji začne pěstovat/koupí
- Hotovo projednáváme možnost získání vzácnějších barviv i jinak než skrze Tezara
- také se chystají ještě další achievementy k zakázkám a achievementy spojené s ochutnáváním nebo vařením vlastního alkoholu
- rádi bysme zvýšili počet receptů v cookingu, ale zatím jsme spíše bez nápadu
- to samé platí pro rybaření, které není vůbec využité a je to poměrně škoda

Malak
* GM *
 
Příspěvky: 1161
Registrován: 2.02.2009

Re: To-Do List od Malak » úte led 03, 2017 11:59 pm Příspěvek

Přidávám sem seznam chystaných změn v kratší době (cca měsíc doufejme) - velká věština těchto změn přijde v jednom updatu společně se zavedením Specializací.
Změn provedených samozřejmě bude i více a některé budou i dříve. Tento seznam se týká hlavně změn, které přímo ovlivňují některé dovednosti nebo předměty.

- účinnost vlastnosti Healing touch bude výrazně oslabena
- Hotovo Vlastnost Healing touch bude umožněna k užívání na štítu
- Hotovo u Spellweavingu ve velmi krátké době dojde k úpravám účinnosti u některých kouzel, po této úpravě pak dojde k doplnění hodnot na web
- Hotovo u Heavy crossbow budou pozměněny základní atributy (dmg, rychlost)
- Hotovo u Arms lore proběhne dlouho plánovaná změna se zrušením bojových bonusů a nahrazením dalšíma bonusama do řemesel
- Hotovo Swing speed increase vlastnost bude opatřena celkovým stropem platící na všechny způsoby získání, také bude snížena celková účinnost SSI na magických/runických předmětech
- Hotovo dokončení první verze specializací
- Hotovo Specializace z počátku nebudou zahrnovat Obecnou sekci a Řemeslníka
- Hotovo U specializací také očekávejte v začátcích velké úpravy, z toho důvodu bude také volné resetování
- Hotovo Ninjitsu - animal form - pasivní bonus bude převeden do aktivního bonusu za manu - nakonec došlo k úplnému zrušení pasivního bonusu

Malak
* GM *
 
Příspěvky: 1161
Registrován: 2.02.2009

Re: To-Do List od Malak » pon črc 24, 2017 1:36 am Příspěvek

Seznam plánovaných větších změn v systému:
- Vytvoření systému ohrádek v táboře umožňující chov zvířat
- Systém vylepšování (levelování) stanu/domu jednotlivě pro každého hráče v táboře
- Systém pro úrovně jednotlivých cechů přinášející drobné bonusy
- Umožnění samostatného předělávání předmětů na jiné typy (změna zbraní)
- Zavést pravidelné využití pro Hry o přežití - zejména zautomatizování systému
- Cooking - vytvoření nových receptů
- Dokončení finálních schopností u Specializací
- Rozšíření základních Specializací - to znamená nadstavby pro řemeslníky, tamery, bardy a další co se do budoucna navymýšlí. V představách je i možnost zvolení multipovolání.
- Zatraktivnění systému rybaření

Menší chystané změny nebo novinky:
- Poptávka - lepší možnosti filtrování nebo vyhledávání
- Emote - možnost vytvoření vlastního emotu k rychlému použití - výběr animace i zvuku
- Pořadač na dopisy - možnost filtrování a dodatečných funkcí kolem nově přidaných pečetí
- Tábor - možnosti přidání stromů do tábora
- Combat info - přidání filtru na kouzla (nepřátelská, přátelská útočná, přátelská všechna)
- tábor - vyřešit problém s přestavováním parcel s už postaveným domem na jiný rozměr
- truhlička na barviva - zároveň by mohla sloužit jako vzorník barev
- runický předmět - dořešení grafiky pro pátou úroveň run
- postel - možnost ulehnutí (graficky)
- textová pole (dopis, nástěnka, page atp.) - vyřešení možnosti psaní dlouhého textu
- incognito - možnost výběru (uložení) vzhledu
- tábor - funkce pro strážné


Zpět na Informace

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník