Emp Postřehy

Rhian Sugden
Grandmaster chatter
 
Příspěvky: 834
Registrován: 7.09.2012

Re: Emp Postřehy od Rhian Sugden » stř čer 06, 2018 11:35 am Příspěvek

Hrobnik píše:Místo řešení pi*ovin ohledně postojů radši lognětě....


jsem logly!

Uživatelský avatar
Chikonatla
Apprentice chatter
 
Příspěvky: 276
Registrován: 28.12.2002
Bydliště: Praha

Re: Emp Postřehy od Chikonatla » pát čer 08, 2018 8:15 am Příspěvek

tak to by asi v platovy zbroji mela byt omezena obratnost tak na 40 ne ?:D a ne ze někdo ma 170 :D

Malak
* GM *
 
Příspěvky: 1283
Registrován: 2.02.2009

Re: Emp Postřehy od Malak » pát čer 08, 2018 8:49 am Příspěvek

Tak jsou plátové zbroje a plátové zbroje. Určitě si nikdo z těch, kdo nad tím trochu přemýšlel a má trochu znalosti z historie nepředstavoval nikdy plátovou zbroj ve hře jako takový ten "plný plech". Stejně tak jako, kdo se s tím setkal, tak ví, že v těch jiných typech plátové zbroje se pohybovat dá. Ne určitě tak hezky jako bez ničeho, ale dá. Hlavní omezení toho pohybu je ale ta váha a s tím zvýšená potřeba fyzické zdatnosti. Alespoň takhle to chápu já, Francis mě určitě kdyžtak opraví, pokud se pletu :-) Ale pokud si představíme herní svět a snažíme se do něj navázat fyziku skutečné zbroje, tak se to pořád dá pár fantasy prvkama stále okecat. Například jednou možností, že postavy jsou prostě tak výkonově namakané nad hranici našich lidských schopností (umí spousty jiných nerealných věcí, tak proč zrovna kondička by měla být stejná s běžným člověkem). Druhá, že ty slitiny kovů, které se používají můžou být dostatečně lehké.
Celkově je vždy komické vidět jak se snaží někdo okecat nebo navázat jednu věc aby byla realná (haha když tě střelí blesk do plátové zbroje, tak máš hned umřít), ale pak 100 jiných věcí rád přehledne. Ale jinak to samozřejmě takové myšlení podporuju a sám se snažím věci vázat co nejvíc na skutečné, jsem přesvědčený, že to pak pomáhá zejména rp.

Rhian Sugden
Grandmaster chatter
 
Příspěvky: 834
Registrován: 7.09.2012

Re: Emp Postřehy od Rhian Sugden » pát čer 08, 2018 9:28 am Příspěvek

Ano Malaku, mas pravdu... :)

ad1) ja mel za me doby 2 platovky - jedna bitevni (cca 43kg i se stitem a mecem) a ano, tady ta hybnost nebyla nic extra dokonaleho..
ad2) druha zbroj byla turnajova a ta byla cca 30kg a paradoxne byla zabava, ze v ni sel udelat i kotoul :D takze tak jak pises, je zbroj a zbroj... a kdyz uz je i mitril a jina slitina, tak si myslim, ze ta vaha muze byt uplne jinde... a Chiko kdyz se podivas, tak jsou treba i postavy, ktere v te zbroji jsou cely den a jeste v ni i chodi spat :) takze urcite se nad tohle povznes.
ad3) videl jsi nekdy VATU, jak strili s longbowem? mozna bych dal i ruku do ohne, ze ani on (v realu) a ani ty, bys pravy longbow ani nenatahl :D proste musis brat, ze je to HRA NA HRDINY... takze tady jsou ty postavy proste neco mezi supermany, spidermany, blackpantery a obcas i ironmany :D

Uživatelský avatar
Chikonatla
Apprentice chatter
 
Příspěvky: 276
Registrován: 28.12.2002
Bydliště: Praha

Re: Emp Postřehy od Chikonatla » pát čer 08, 2018 3:12 pm Příspěvek

Rhian Sugden píše:Ano Malaku, mas pravdu... :)

ad1) ja mel za me doby 2 platovky - jedna bitevni (cca 43kg i se stitem a mecem) a ano, tady ta hybnost nebyla nic extra dokonaleho..
ad2) druha zbroj byla turnajova a ta byla cca 30kg a paradoxne byla zabava, ze v ni sel udelat i kotoul :D takze tak jak pises, je zbroj a zbroj... a kdyz uz je i mitril a jina slitina, tak si myslim, ze ta vaha muze byt uplne jinde... a Chiko kdyz se podivas, tak jsou treba i postavy, ktere v te zbroji jsou cely den a jeste v ni i chodi spat :) takze urcite se nad tohle povznes.
ad3) videl jsi nekdy VATU, jak strili s longbowem? mozna bych dal i ruku do ohne, ze ani on (v realu) a ani ty, bys pravy longbow ani nenatahl :D proste musis brat, ze je to HRA NA HRDINY... takze tady jsou ty postavy proste neco mezi supermany, spidermany, blackpantery a obcas i ironmany :D



co bych se povznasel sem prece puvodne psal ze by mohl uhýbat i platovce :)......však mají na sobe kouzelne zbroje ne?:) nejvic se mi libili kouzla se stare hry daggerfall predchudce morrowindu a skyrymu tam bylo i jednou kouzlo který udelalo z keryhokoliv kusu vybavy 1kg ..klidne i platovou zbroj nebo siroky mec :)

taky tam bylo kouzel v podstate neomezeny množství pac si si je mohl sam vymyslet dle svých dovednosti :) kombinovat a tak:) řekl bych tak stovky az tiusic

jedno kouzlo sis mohl navolit ze třeba paralyzne protivníka na 5 sekund ..nebo si ho moh udelat ze jen na 1 sekundu ..ci na minutu...ci si ho zkombinovat třeba i sdmg s oslepenim snizenim statu plosny pusobeni a podobne.( taky to pak zralo odpovídající manu) ( a taky tam slo lítat :) )

Empair
 
Příspěvky: 15
Registrován: 7.03.2018

Re: Emp Postřehy od Empair » úte čer 12, 2018 2:16 pm Příspěvek

:) musím říct, že se tento topick trochu odklonil na téma RP vs Real-Live

Jelikož ale stále nemám odpovědi některé postřehy tak je doplním znova a něco i přidám.

.příkazy
Pfff no je jich moc ... co nejvíce těchto abilit bych se snažil převést do hry na nástroje nebo na nějaký panel.

Jídlo, hlad bar
Jídlo a pití je nedílnou součástí připravenosti postavy. Nevím do jaké míry by to bylo realizovatelné ale tyto informace o stavu najedení/napití by měl být ukázaný grrafiky. Buďto v rozklinutém statusu nebo v menu postava. (rušit ty těčkové příkazy co, alespoň za mě, nepatří do hry)

Vendoří a peníze z banky
Asi již probírané téma ... za mě relativně zbytečná věc. Pokud na tomto z RP hlediska trváte. Navrhuji kompromis. Za poplatek ve městě uzavřít smlouvu nebo splnit quest, díky kterému si postava získá důvěru místních obyvatel a může platit penězi z banky.

Arms Lore
V současném nastavení je každá postava craftem. V ideálním případě má 1 těžební skill doplněný o 1 výrobní skill. Tím, že to neovlivňuje bojové schopnosti postavy se vlastně tak nějak odstraňuje potřeba čistého mít crafta, který ovládá více skillů současně. No a vlastně je to cesta k "TOP" itemům (Yew, Myth, Dragon).
No a tady přichází problém, když už dělám tyto TOP itemy tak je chci perfektní a k tomu potřebuji Arms Lore. A teď jsem v situaci, kdy si musím vybrat mezi oslabením bojové síly postavy o celý jeden skill nebo se spokojím s méně kvalitním výrobkem nebo najdu někoho kdo Arms Lore má a ucraftí mi to (no ale proč jsem to pak proboha celé trénil???)

Boxi v bance
U některých boxů na itemy není možné vkládat itemy přímo do nich, je třeba box z banky vyndat, zložit a zase zpátky, přesto že u jiných to jde
Kniha Zakátek - Nejde
Kniha Map - Nejde (limit pouze 50 map mi přijde zbytečný)
Truhlice na Orby - Jde
Kniha na svitky moci - Jde
Truhlice na Runy - Jde
Kniha na svitky poznání - Jde

Box na drahé kameny
Nevím zda neexistuje pokud ano omlouvám se, pokud ne hodil by se.

Staré mapy
Nejdou vkládat do Knihy Map, což je činí přítěží v Bance, takže se buď nelootí nebo zahazují

Dekorace z craft systému
Je to zajímavá odměna ale vše moc škodí ... lidi co craftí delší dobu jich musí mít doslova tuny. Buďto box ale nebo lépe nějaký způsob recyklace/prodeje vendorů.

Sturdy nástroje
Je to dobrá věc ale buďto by měli být stackovatelné nebo se měli dát slučovat. Jinak je člověk je nucen vyhazovat což je mu líto,

Roby pro wary a rangy
Zde to asi bolokuje RP pohled ale za mě bych rád měl nějakou "funkční" robu pro každé povolání.

Away/Block Spell
Velmi častá hláška, když je nerovný terén nebo trefim targetítkem nějakou mrtvolu. Kouzlo už je vyčarováno nemělo by zmizet. Měl by opětovně vyskočit target aby hráč mohl znova zacílit a nemusel kouzlení opakovat.

Zrušení pojištění
Při zrušení pojištění nejde k vrácení peněz, pak trochu nechápu, k čemu je možnost to pojištění předmětu zrušit. Bylo by fér, kdyby se vracela alespoň nějaká část. Je to věc co hráče trápí hlavně na začátku hry kdy opravdu itemy na svém těle točí ...

Předměty za staré mince
Tyto předměty se dají koupit nebo můžou spadnout z monster ale co s nimi, když už je hráč má na maximálním levelu. Tyto itemy by mělo jít buďto odprodat vendorovy, třeba za poloviční cenu nebo třeba směnit za ten bingo balíček. Takto se tyto itemy stávají bezcennými.

Poklady Bordel
Né, že by se mi nelíbil poklad plný itemů, kde si každý přijde na své ale ten bordel po 1-2 kusech se mi zdá trochu přehnaný. Za mě bych zvolil jednu surovinku po větším počtu kusů. Mluvím hlavně o rivetech/strapech/nitích/... Za sebe mohu říct, že i když mám macro na to aby to tu truhlu vysálo nestojí mi za ho kvůli 1-2 kusů pouštět.

Spec body v patrových dungách
Je takové trochu mrzuté, že když druhé patro dungu nemůžu vybrat body z prvního patra. Navíc někde to jde a někde ne :)
Dungeon kde to jde je třeba Hadí Strážce - získáš spec body z obou pater jedním průchodem
No a kde to nejde:
Mephitis - 1. část
Ophidianí pyramida - 1. část
Stačilo by přesměrovat rewardu aby někopala mimo Dung.

Ztráta bojového zvířete
Na serveru kde si cenné věci můžeš pojišťovat by neměla být možnost pro ztrátu zvířete, které si hráč leveluje. Je to pro taméra součást eqipu, jako pro warriora zbraň. Ztráta tvora by měla být možná pouze jeho propuštěním.

Ohlávky
Je trochu nešťastné řešení v tom, že jediné co se mi vyplatí je nasadit valorite ohllávku. Nemožnost nasadit novou ohlávku nám odsuzuje k využívání pouze jednoho itemu.

Odevzdání zakázky
Vždy, když odevzdávám zakázku chci si vzít novou. Když to dělám 50x nebo 100x za sebou, motá se mi to z toho hlava. Není situace, kdy bych si po odevzdání nechtěl vzít new zakázku. Bylo by možná aby ti ji vendor dal automaticky?

Výměna zakázek
Není možné vyměnit velkou zakázku stejného lvl za malou. (samozřejmě s poplatkem)

Info: Dotaz z jiného Topicku přesouvám sem aby to bylo pohromadě.
Braní zakázek
Relativně celý svět stojí na eqipu, který se získává právě ze zakázek, takže je to alpha a omega serveru. Braní zakázek po časovém limitu 4 hodin, je šikana hráče v rámci pravidelného logování, a opravdu silná disbalance mezi lidmi co můžou přes den logovat (jako třeba já) a mezi těmi co k PC dostanou jednou denně (nebo i méně).
Brát zakázky by mělo jít za nějakou časové období (24h/48h/72h).
Abychom aktivní lidi zvýhodnili. Tak by mohli mít v rámci pravidelného logování zakázek více.
výběr po 24h - 4 zakázaky (pokud vybírám pravidelně může jich mít 6)
výběr po 48h - 6 zakázek
výběr po 72h - 7 zakázek

Malak
* GM *
 
Příspěvky: 1283
Registrován: 2.02.2009

Re: Emp Postřehy od Malak » sob čer 16, 2018 6:51 pm Příspěvek

.příkazy
- Je pár příkazů, které by se dalo někam přesunout. Já většinou příkaz beru jako základní funkci a zejména při scriptování je snažší danou funkci testovat příkazem, než ji nejdříve implementovat do nějaké tabulky. Proto většina věcí takhle jako příkaz zůstane a až později se řeší nějaké zavedení jinde. Druhá věc je, že to beru jako vhodnou alternativu, někdo raději napíše příkaz než proklikávat tabulku, případně pro potřebu maker je vhodnější příkaz než klikání skrze tabulku.
- Ale pár nápadů jak něco ubrat by se našlo, tak něco zkusíme. Pokud bys měl nápady na konkrétní příkazy, případně si myslíš, že bys třeba měl čas a talent na vytvoření designu nějakých tabulek, které by tyto info obsahovali, tak mi napiš na pm.
- Btw jako nástroj, tedy ten "panel" pro příkazy částečně slouží .Lista tabulka, kde se některé tyto příkazy dají na panel připnout.

Jídlo, hlad bar
- Víceméně jak píšu v té odpovědi na příkazy, tady pouze řešíme konkrétní případ. Aktuálně si myslim, že do tabulky Postava by se tyto informaci mohly zavést.

Vendoří a peníze z banky
- Vpodstatě s myšlenkou uzavření smlouvy, questu, navázání na reputaci nebo občanství je to vlastně rp funkční i hezká věc. Zavedení bych tak klidně rád udělal, pouze se musí dořešit co bude ta podmínka, která to postavě umožní.

Arms Lore
- To je více komplikovaná otázka, která sahá až od počátku toho co popisuješ (každý je craftem) až po konkrétní bonusy, které ten armslore přináší. Bylo by potřeba se pobavit o tom jak má vypadat craft jako celek a tím začít. Teď pokud prostě chceš mít ten bonus, případně jistotu, že i když se později tento bonus ještě zvětší (aby se armslore udělal zase o něco důležitější dovedností), tak si tu dovednost musíš natrénvoat nebo opravdu nechat vyrobit od někoho, kdo to má a nevadí mu, že třeba (ale ani to nutně není pravda) má o tu jednu bojovou dovednost méně. Myšlenka ale je, aby armslore byla potřebná dovednost k výrobě zbraní a zbrojí, případně jako bonus pro řemeslníka, takže než vytlačení se naopak armslore může více uplatňovat. Tedy jestli tvá myšlenka byla "zrušit armslore", tak ne.

Boxi v bance
- Ok tohle by se dalo upravit ať umožňují i ty, které zmiňuješ, že to nepodporují. Aby kniha map podporovala více vložení bych musel ještě trochu zvážit. Osobně jsem tu už dřív chtěl přidat pár funkcní navíc, ale zatím jsem buď nebyl úspěšný nebo nebyl čas.

Box na drahé kameny
- Jako emeraldy, rubíny atd? Těch je dokupy snad osm druhů a stackují se, na to mi box nepřijde nutný.

Staré mapy
- Staré mapy byly přidány později a proto není kniha uzpůsobena, aby je mohla pojmout. Sem se také vztahuje odpověď k mapám od dotazu na boxy v bance.

Dekorace z craft systému
- Prodej vendorům by asi šel, otázka jakou cenu určit, případně co jiného místo peněz by mělo být na oplátku. Recyklace by asi byla poněkud složitější. Box na takové super velké věci se mi dělat zatím nechce. Dělat je vzácnější (menší šance je dostat), mi taky nepřijde jako správné řešení. Takže možnost část těch, kterých mám hodně vyplivnout do vendora zpátky by byla asi v pořádku, ale pochopitelně pokud za to hráč dostane 5k, tak ani nejhnusnější polička z odměn pak nebude nikdy levnější. Pokud to nějak rozvedeš a navrhneš konkrétní řešení, tak se můžem tohle pokusit dořešit.

Sturdy nástroje
- Mluvíš o výrobních nebo těžebních nástrojích? Předpokládám, že výrobní. Nemyslím si, že tohle by měl být takový problém. Samozřejmě komfort bude pro hráče vždy lepší, když se to spojí do jednoho a nejlépe automaticky při dostání odměny, ale nevim. Zatím k tomu nějaký názor nemám, tohle není něco k čemu bych měl zrovna vztah, přijde mi to jako taková úplně obyčejná věc a divný problém, který nejsem zaujatý řešit. Trochu podobně jsou na tom i ty dekorace, ale tam to dokážu více chápat.

Roby pro wary a rangy

- Tohle není věc, která mi přijde zajímavá. Jsou amulety pro "povolání". Nutit každého do stejné roby, která skryje vzhled celé postavy, není něco co považuju za dobré.

Away/Block Spell
- Na tenhle problém bych se musel trochu víc podívat. Nevim jestli náhodou neblokuje out of range přímo client. S tím by se těžko něco dělalo. Ale jinak by se to dalo upravit a vyzkoušet. Otázka pro mě jestli to upravovat globálně nebo pouze pro kouzla (vybrané targety) a jaké by to mohlo být dopady na funkci.

Zrušení pojištění
- Tohle bych rád nějak vizuálně lépe zobrazil, nebo funkci trochu jasněji nastavil. Jde o to, že pojištěný předmět má 2 zapsané hodnoty, ne pouze jednu (pojištěný ano/ne). Ta druhá je jestli pojištění zaplaceno bylo. Při zrušení pojištění se ale zruší pouze jedna z těchto hodnot a ta informace, že pojištění bylo zaplaceno, zůstává. Tedy pak takový předmět, který sice se neukazuje jako pojištěný (při najetí myši), ale měl pojištění zaplacené, bude ještě jednou zpět do těla přitažen.
- Celkově pointa zrušení pojištění předmětu je z toho důvodu, abych mohl na předmětu pojištění zrušit a tak při ztrátě těla mi už automaticky nebude za pojištění brát peníze. Tedy mám například předmět, který už nechci, je mi jedno jestli bude pojištěný, tak si to u něj vypnu a při ztrátě těla za něj nebudu znovu platit. Prakticky je to téměř nerealná situace, ale podstata je na ní myslet.
- Stlačit to jakoby do jednoho bodu a umožnit tak získání peněz zpět by asi šlo.

Předměty za staré mince
- Jediný předmět, kde si to dovedu představit, a asi předpokládám tedy i jediné o čem ty mluvíš, jsou magická oblečení. Ale teď k tomu moc nemám názor. Musel bych promyslet víc, projít i save, zjistit kolik takových itemů ve světě běžně je a podobné statistické hodnoty.

Poklady Bordel
- Možná, muselo by se to přepočítat, nepovažuju za důležité na to sahat.

Spec body v patrových dungách
- U těchto dungů bylo počítané s tím, že je tam to projití bez odměny navíc, takže by takové zavedení mělo o něco stáhnout odměnu z brány. Otázka co je lepší.

Ztráta bojového zvířete
- K tomu jsem ti psal i zprávu. Určitě pet do kterého lze na vylepšení vložit větší množství zejména ze zakázek složitěji sehnatelných předmětů by neměl být kompletní na ztracení. Vždy alespoň za poplatek, podobně jako u předmětů, možnost vykoupit zpátky. Tohle je věc, kterou jsem plánoval upravit a zavést už dřív, ale nedostal se k tomu. Změna tedy určitě bude.

Ohlávky
- Předpokládám podstata tvého dotazu je v tom, že když hráč nemá dost peněz, ale chce si pořídit jízdního tvora, tak si na něj nemůže zatím dát bronze ohlávku, která mu dá třeba 4 životy a pak později až kůň o tyto životy přijde, případně hráč sežene peníze, tak ji vymění za valorite a doplní tak 12 životů. To by teoreticky podobným způsobem upravit šlo. Muselo by tady být pár podmínek, aby toho nešlo přímo zneužívat (horší za lepší, stará ohlávka se zničí) a nevznikla tak chyba s doplňováním životů. Jsou tady v plánu ale ještě jiné změny, které by tohle mohly ještě rozhodit, takže musim spíš zvážit a projít jak těžké by bylo tuhle úpravu udělat.

Odevzdání zakázky
- Přemýšlím jestli opravdu není situace, kdy bych si zakázku zpátky nevzal. Ale proč ne.

Výměna zakázek
- Výměny jsou takové jaké jsou nabízené. Třeba tahle konkrétní se při řešení tohoto systému zamítla.

Dotaz z jiného Topicku přesouvám sem aby to bylo pohromadě.
- Jo to co navrhuješ se mi líbí.

Empair
 
Příspěvky: 15
Registrován: 7.03.2018

Re: Emp Postřehy od Empair » ned čer 17, 2018 2:01 pm Příspěvek

děkuji za odpovědi!
všiml jsem si na Foru sekce To-Do-List, budeš věci, které si označil zeleně do něj zahrnovat, abychom věděli na co se můžeme těšit?

Malak píše:.příkazy
- Je pár příkazů, které by se dalo někam přesunout. Já většinou příkaz beru jako základní funkci a zejména při scriptování je snažší danou funkci testovat příkazem, než ji nejdříve implementovat do nějaké tabulky. Proto většina věcí takhle jako příkaz zůstane a až později se řeší nějaké zavedení jinde. Druhá věc je, že to beru jako vhodnou alternativu, někdo raději napíše příkaz než proklikávat tabulku, případně pro potřebu maker je vhodnější příkaz než klikání skrze tabulku.
- Ale pár nápadů jak něco ubrat by se našlo, tak něco zkusíme. Pokud bys měl nápady na konkrétní příkazy, případně si myslíš, že bys třeba měl čas a talent na vytvoření designu nějakých tabulek, které by tyto info obsahovali, tak mi napiš na pm.
- Btw jako nástroj, tedy ten "panel" pro příkazy částečně slouží .Lista tabulka, kde se některé tyto příkazy dají na panel připnout.


Na rovinu, když napíšu cmdlist vyběhne mi 13 rádek příkazů. :)
V porovnání s DP1, kde si vystačím s .where a . hungry je to velký rozdíl.

Za sebe doporučuji funčnosti převést na itemy, nebo do nějaké již předvolené tabulky. Kterou si hráči můžou pak třeba editovat.

Malak píše:Arms Lore
- To je více komplikovaná otázka, která sahá až od počátku toho co popisuješ (každý je craftem) až po konkrétní bonusy, které ten armslore přináší. Bylo by potřeba se pobavit o tom jak má vypadat craft jako celek a tím začít. Teď pokud prostě chceš mít ten bonus, případně jistotu, že i když se později tento bonus ještě zvětší (aby se armslore udělal zase o něco důležitější dovedností), tak si tu dovednost musíš natrénvoat nebo opravdu nechat vyrobit od někoho, kdo to má a nevadí mu, že třeba (ale ani to nutně není pravda) má o tu jednu bojovou dovednost méně. Myšlenka ale je, aby armslore byla potřebná dovednost k výrobě zbraní a zbrojí, případně jako bonus pro řemeslníka, takže než vytlačení se naopak armslore může více uplatňovat. Tedy jestli tvá myšlenka byla "zrušit armslore", tak ne.


Zrušení Arms Lore jako skillu jsem na mysli neměl.
Šlo mi čistě o ten paradox, kdy tento skill tréním kvůli 10 minutách craftění a pak ho bude zase zapomenu.

Jednou alternativou řešení by bylo Arms Lore více zatraktivnit aby byl skutečně důvod ho na postavě mít i na úkor oslabení její sily.

Druhou možností by pak bylo vyjmout ho ze skillclapu jako ostatní craft dovednosti.
- mě osobně by se líbilo toto ... mohlo by zase jít o nějaký quest ... buďto těžký nebo hodně drahý aby to mělo svojí váhu
- klidně by se tento skill dal rozšít o PSka, nad 100 by ti pak skill zvedal šanci i na zakázky 3. lvl

Malak píše:Dekorace z craft systému
- Prodej vendorům by asi šel, otázka jakou cenu určit, případně co jiného místo peněz by mělo být na oplátku. Recyklace by asi byla poněkud složitější. Box na takové super velké věci se mi dělat zatím nechce. Dělat je vzácnější (menší šance je dostat), mi taky nepřijde jako správné řešení. Takže možnost část těch, kterých mám hodně vyplivnout do vendora zpátky by byla asi v pořádku, ale pochopitelně pokud za to hráč dostane 5k, tak ani nejhnusnější polička z odměn pak nebude nikdy levnější. Pokud to nějak rozvedeš a navrhneš konkrétní řešení, tak se můžem tohle pokusit dořešit.


Pokud by si mi mohl dodat seznam dekorací, které se padají, neměl by být problém je ocenit.
Odměnou by také nemuseli být peníze ale třeba materiál nebo suroviny jakou jsou nítě, vosk, ...

Malak píše:Spec body v patrových dungách
- U těchto dungů bylo počítané s tím, že je tam to projití bez odměny navíc, takže by takové zavedení mělo o něco stáhnout odměnu z brány. Otázka co je lepší.

Toto by se mohlo nechat na hlasování hráčů ... za mě chodíme z 95% ty dungy celé, takže já bych tu odměnu ocenil i zmenšenou, každý spec bod dobrý :)

Rhian Sugden
Grandmaster chatter
 
Příspěvky: 834
Registrován: 7.09.2012

Re: Emp Postřehy od Rhian Sugden » čtv čer 21, 2018 8:31 pm Příspěvek

Chci se optat, jaky byl problem, kdyby tamer umel i sundat ohlavku? preci jen by to asi jit melo... nebo takhle, o co jde: mate na zvireti ohlavku a v tu chvili ho nedate na deed. Takze jeste jednou byl by problem, aby slo dat deed zvire s ohlavkou a nebo by byl problem umet sundavat ohlavku? dekuji

Malak
* GM *
 
Příspěvky: 1283
Registrován: 2.02.2009

Re: Emp Postřehy od Malak » pon čer 25, 2018 10:54 am Příspěvek

Třeba vymyslet nějak aby to nebyl technický problém by se asi dalo. Problém je v tom jak je systém nastavenej, že nasazení ohlávky nastavuje bonded a počet životů. Bez větší úpravy, kdyby ji šlo pouze sundávat a nandávat, tak by každý pet byl kompletně nesmrtelný. Proto to jednoduše zavést nelze, muselo by se to tam více upravit.
Deed měl myšlenkově sloužit hlavně jako prodejní záležitost, na koně určené k prodeji, ne jako stáj navíc. K tomu se pak váže to, že zvíře co má/mělo ohlávku právě to deedu vložit nejde z toho důvodu aby bylo co nejvíce zaručené, že takto koupený kůň, je vždy "fresh" s plnýma životama.

Rhian Sugden
Grandmaster chatter
 
Příspěvky: 834
Registrován: 7.09.2012

Re: Emp Postřehy od Rhian Sugden » pon čer 25, 2018 1:16 pm Příspěvek

Jako rozumim tomu vsemu co pises a i to chapu. Jen proste prave to bojovani s tim mistem je silene :) tak me to jen napadlo... nebo kdyby sel udelat neprodejny deed, za ktery by se normalne platilo a bylo by to fakt jako ustajeni ve stajich zpoplatnene - za jidlo atd... Ale jen tak placam, chapu, ze to je asi zbytecna prace navic

Empair
 
Příspěvky: 15
Registrován: 7.03.2018

Re: Emp Postřehy od Empair » sob zář 01, 2018 3:23 pm Příspěvek

Is Malak still alive?

Nihilus
* GM *
 
Příspěvky: 45
Registrován: 12.05.2017

Re: Emp Postřehy od Nihilus » sob zář 01, 2018 8:22 pm Příspěvek

Empair píše:Is Malak still alive?

Co vím, tak jsme na tom s Malakem oba stejně - zavaleni prací... naneštěstí na chleba se vydělávat musí...
Hunger and self-control do not go hand in hand.
... I am always hungry.

Předchozí

Zpět na Diskuze

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 6 návštevníků