Specializace - ability

Malak
* GM *
 
Příspěvky: 1161
Registrován: 2.02.2009

Specializace - ability od Malak » pon srp 21, 2017 3:27 pm Příspěvek

Bojovník / Vrah
Obrázek - Zařvání - Šance na zastrašení nepřátelských tvorů v okolí. Příštích deset ran bude mít 100% šanci na vysátí životů.
Obrázek - Specialista zbraní - Na krátkou dobu všechny provedené Speciální údery aplikují jeden náhodný navíc.
Obrázek - Precizní útok - Příští tři rány způsoby kritický zásah.
Obrázek - Jedový oblak - Výbušná lahvička jedu aplikující jed na všechny nepřátele v okolí.
Obrázek - Kouřová clona - Zaplní prostor kouřem, který znemožní nepřátelským tvorům vidět kolem sebe a umožní přátelům se snadně skrýt.

Nekromant / Vyvolávač
Obrázek - Oživení všech mrtvol na nemrtvé v okolí
Obrázek - Zahalí okolí do tmy a přivolá 5 Vengeful spiritů na okolní nepřátele
Obrázek - Způsobí výbuch všech vyvolaných tvorů udělující náhodné elementární zranění do okolí, každý vybouchnutý tvor navýší Damage Increase
Obrázek - Vyvolá všechny 4 elementály
Obrázek - Vytvoření brány skrze kterou budou procházet náhodní vyvolaní tvorové ze všech co sesílatel umí stvořit

Rytíř / Kapitán
Obrázek - 100% šance na vykrytí zásahu po dobu 10 vteřin, znemožní pohyb
Obrázek - Pokřik, který všem spojencům v okolí navýší všechny elementární odolnosti o 30
Obrázek - Povely, kterýma je možné určit jednoho spojence, který obdrží zvýšené léčení (není možné sebe) a jednoho nepřátele, který obdrží zvýšené zranění o 15% na 20 vteřin
Obrázek - Podpoření spolubojovníka, který začne udělovat více zranění po dobu 10 vteřin
Obrázek - Položení bojové zástavy, která sníží bojové schopnosti a odolnosti nepřátel a navýší regeneraci životů přátelům, trvání 15 vteřin

Kněz / Mystik
Obrázek - Úplná obnova zvolené postavy, plně vyléčí, obnoví manu a staminu, odstraní jed, krvácení a prokletí
Obrázek - Léčivý déšť, který po dobu trvání léčí přátelské cíle v oblasti působení
Obrázek - Hromadné oživení mrtvých postav v okolí. Tři vteřiny trvající kouzlení.
Obrázek - Vytvoření dvou propojených portálů na krátké vzdálenosti. Portály musí být od sebe do vzdálenosti 50 polí a mít k sobě průchozí pěší cestu během tvorby.
Obrázek - Ochrana cíle absorbčním štítem působící 4 vteřiny. Jeden cíl nemůže být ochráněn více než jednou za minutu. Schopnost má tři nabití pro použití. Zacílení na sebe spotřebuje všechna nabití.

Mág / Zaklínač
Obrázek - bouře meteorů dopadající okolo sesílatele
Obrázek - koncentrování magické energie způsobující plné šetření many a o 15% navýšené vysátí životů zraněním kouzel
Obrázek - vír vtahující do svého středu nepřátele z okolí
Obrázek - zastavení času v okolí, neplatí na sesílatele
Obrázek - obnoví použití všech shopností ze Specializace vybranému společníku

Lovec / Odstřelovač
Obrázek - zatroubení na roh, které vyvolá strach u okolních tvorů a ti začnou utíkat
Obrázek - oslepující výbušnina snižující zasaženým tvorům elementární odolnosti o 10
Obrázek - označení cíle do kterého budou mít všichni střelci navýšené zranění o 20% a bude ho možné vidět i skrze překážky
Obrázek - navýšení rychlosti střelby
Obrázek - sprška šípů zraňující nepřátelé v oblasti dopadu

Malak
* GM *
 
Příspěvky: 1161
Registrován: 2.02.2009

Re: Specializace - ability od Malak » pon srp 21, 2017 3:38 pm Příspěvek

Blížím se k dokončení první verze všech těchto abilit a k jejímu spuštění by mohlo dojít v tomto týdnu.
Půjde zatím o základní verzi, kde budou většinou vždy chybět různé vizuální efekty a popisující zprávy.
Prodlevy na použití budou ze začátku nastaveny na vyšší dobu a až se ověří správná funkčnost, síla a hlavně vyvážení dané abilit, tak se dle toho bude prodleva upravovat.
Ability sami o sobě nemají aktuálně žádný poplatek, je pouze nutné mít 5 bodů vložených u Specializace v poslední schopnosti a při jejich použití splňovat podmínky Specializace.

Aktuálně bych vás chtěl požádat o návrhy na názvy všech těchto abilit. Název by měl být výstižný k funkci dané ability, být česky a o délce do zhruba maxima 25 znaků.
Jako příklad můžou posloužit pojmenované ability u Specializací Bojovník / Vrah, ale dodám, že i tyto se mohou dle vašich návrhů změnit.

Kyraenne
Neophyte chatter
 
Příspěvky: 101
Registrován: 9.11.2014

Re: Specializace - ability od Kyraenne » stř srp 23, 2017 11:23 pm Příspěvek

Mág/zaklínač
1. Apokalypsa/ Ohnivý déšť/ Ohnivá apokalypsa/Vládce(vládkyně ohně)
2. Supersmysl/ Ultrameditace/ Arcimág/ Astrální soustředění
3. Černá díra/ Smrt na tebe!/ Singularita/ Pomooooc, kdo to zase zapnul?
4. Časovládce/ Pán času/ Časová sféra
5. Dotek osudu/ Jdi a doraž ho!
Kyraenne- hříčka přírody
Sidonie- zoraika s vychováním

Malak
* GM *
 
Příspěvky: 1161
Registrován: 2.02.2009

Re: Specializace - ability od Malak » čtv srp 24, 2017 1:57 am Příspěvek

Super, díky. Určitě se dá použít.

matony
Apprentice chatter
 
Příspěvky: 304
Registrován: 16.01.2012

Re: Specializace - ability od matony » čtv srp 24, 2017 7:55 am Příspěvek

Nekromant/vyvolávač

smrt ze záhrobí/chladná záhuba od přátel/všichni povstaňte!/Nexius mocný
temné překvapení/noční vrazi/noční pomsta
elementarní výbuch/elementární oslabení/poslední výdech pomocníků
elementární kruh/živly na pomoc/pomoc elementů/elementární pomsta
brána pomocníků/vyvolávačům portál/vyvolávačovo mistrovství/všichni ke mě!

Alex
Newbie chatter
 
Příspěvky: 38
Registrován: 13.02.2016

Re: Specializace - ability od Alex » čtv srp 24, 2017 10:59 am Příspěvek

Lovec/Odstřelovač
1) panika
2) slepota, elementární slepota/oslabení/bomba
3) trefa do černého, ostrostřelec
4) rychlost střelby
5) déšť šípů

Kyraenne
Neophyte chatter
 
Příspěvky: 101
Registrován: 9.11.2014

Re: Specializace - ability od Kyraenne » čtv srp 24, 2017 6:23 pm Příspěvek

Nekromant/vyvolávač
1. Pán smrti
2. Temná pomsta/ nekromantova pomsta
3. Nebezpečná návnada/ obětnÍ beránek
4. Všichni ke mně!
5. Kde se tu bereš?/ brána na onen svět
Kyraenne- hříčka přírody
Sidonie- zoraika s vychováním

Uživatelský avatar
Zakkaria Thant
Novice chatter
 
Příspěvky: 236
Registrován: 12.07.2015

Re: Specializace - ability od Zakkaria Thant » pát srp 25, 2017 10:27 am Příspěvek

Malak píše:Bojovník / Vrah
[Bojový pokřik] - Šance na zastrašení nepřátelských tvorů v okolí. Příštích deset ran bude mít 100% šanci na vysátí životů.
[Mistr zbraní] - Na krátkou dobu všechny provedené Speciální údery aplikují jeden náhodný navíc.
[Smrtící útok] - Příští tři rány způsoby kritický zásah.
[Jedový oblak] - Výbušná lahvička jedu aplikující jed na všechny nepřátele v okolí.
[Kouřová clona] - Zaplní prostor kouřem, který znemožní nepřátelským tvorům vidět kolem sebe a umožní přátelům se snadně skrýt.

Nekromant / Vyvolávač
[Invaze mrtvých] - Oživení všech mrtvol na nemrtvé v okolí
[Nemrtvá pomsta] - Zahalí okolí do tmy a přivolá 5 Vengeful spiritů na okolní nepřátele
[Destrukce] - Způsobí výbuch všech vyvolaných tvorů udělující náhodné elementární zranění do okolí, každý vybouchnutý tvor navýší Damage Increase
[Ovládnutí elementů] - Vyvolá všechny 4 elementály
[Silná podpora] - Vytvoření brány skrze kterou budou procházet náhodní vyvolaní tvorové ze všech co sesílatel umí stvořit

Rytíř / Kapitán
[Poslední vzdor] - 100% šance na vykrytí zásahu po dobu 10 vteřin, znemožní pohyb
[Bojová nálada] - Pokřik, který všem spojencům v okolí navýší všechny elementární odolnosti o 30
[Mocný příkaz] - Povely, kterýma je možné určit jednoho spojence, který obdrží zvýšené léčení (není možné sebe) a jednoho nepřátele, který obdrží zvýšené zranění o 15% na 20 vteřin
[Silná motivace] - Podpoření spolubojovníka, který začne udělovat více zranění po dobu 10 vteřin
[Ochranná zástava] - Položení bojové zástavy, která sníží bojové schopnosti a odolnosti nepřátel a navýší regeneraci životů přátelům, trvání 15 vteřin

Kněz / Mystik
[Znovuzrození] - Úplná obnova zvolené postavy, plně vyléčí, obnoví manu a staminu, odstraní jed, krvácení a prokletí
[Déšť života] - Léčivý déšť, který po dobu trvání léčí přátelské cíle v oblasti působení
[Silná modlitba] - Hromadné oživení mrtvých postav v okolí. Tři vteřiny trvající kouzlení.
[Magické průchody] - Vytvoření dvou propojených portálů na krátké vzdálenosti. Portály musí být od sebe do vzdálenosti 50 polí a mít k sobě průchozí pěší cestu během tvorby.
[Ochranný štít] - Ochrana cíle absorbčním štítem působící 4 vteřiny. Jeden cíl nemůže být ochráněn více než jednou za minutu. Schopnost má tři nabití pro použití. Zacílení na sebe spotřebuje všechna nabití.

Mág / Zaklínač
[Armageddon] - bouře meteorů dopadající okolo sesílatele
[Pán elementů] - koncentrování magické energie způsobující plné šetření many a o 15% navýšené vysátí životů zraněním kouzel
[Smrtící tornádo] - vír vtahující do svého středu nepřátele z okolí
[Pán času] - zastavení času v okolí, neplatí na sesílatele
[Obrození] - obnoví použití všech shopností ze Specializace vybranému společníku

Lovec / Odstřelovač
[Panika] - zatroubení na roh, které vyvolá strach u okolních tvorů a ti začnou utíkat
[Mrzačící výbušnina] - oslepující výbušnina snižující zasaženým tvorům elementární odolnosti o 10
[Úhlavní nepřítel] - označení cíle do kterého budou mít všichni střelci navýšené zranění o 20% a bude ho možné vidět i skrze překážky
[Neúnavné ruce] - navýšení rychlosti střelby
[Déšť hrotů] - sprška šípů zraňující nepřátelé v oblasti dopadu


Některé jsem nechal, některé mírně upravil a když to tu vkládám, tak mě potěšilo, že jsem se v některých případech s ostatními i shodnul, aniž bych to předtím četl, co kdo vymyslel, tak třeba to pomůže.

Malak
* GM *
 
Příspěvky: 1161
Registrován: 2.02.2009

Re: Specializace - ability od Malak » sob srp 26, 2017 12:15 am Příspěvek

Super, díky za názvy :bigups:
Já mám scripty na aktualizaci s abilitama připravené, ale potřebuju je nahrát někdy, kdy budu vědět, že mám celý volný den, kdy můžu být u pc ať můžu řešit případné provotní problémy.

Uživatelský avatar
Zakkaria Thant
Novice chatter
 
Příspěvky: 236
Registrován: 12.07.2015

Re: Specializace - ability od Zakkaria Thant » sob srp 26, 2017 6:22 pm Příspěvek

No ideální je nějaký víkend... Nicméně ani sám nemám na nějaké otestování level specky, takže mě napadá nějaký třeba testovací víkend, kdy se možné specku zadarmo resnout a mít jednu větev komplet včetně aktivních abilit ať se to dá otestovat.

Dokonce mě i napadlo, jestli se ty aktivní ability dají spustit současně... V případě, že ano, tak aby to třeba nebylo příliš silné a nemuselo se to znovu oslabovat.

Malak
* GM *
 
Příspěvky: 1161
Registrován: 2.02.2009

Re: Specializace - ability od Malak » pon zář 25, 2017 12:46 pm Příspěvek

Viz aktuální novinky - specializace byly nahrány na server.

Uživatelský avatar
Raven
Neophyte chatter
 
Příspěvky: 63
Registrován: 2.03.2005
Bydliště: Olomouc

Re: Specializace - ability od Raven » pon zář 25, 2017 1:30 pm Příspěvek

Osobně celkem problem otestovat neco na co si nesahnu :)
Raven the Farea Mage

Lama of Lamas

Pořádek je pro blbce, inteligent zvládá chaos

Malak
* GM *
 
Příspěvky: 1161
Registrován: 2.02.2009

Re: Specializace - ability od Malak » pon zář 25, 2017 1:42 pm Příspěvek

Projdu možnost jak by se hráčům dala dočasně navýšit úroveň, ale zachovat možnost expování.

Uživatelský avatar
Zakkaria Thant
Novice chatter
 
Příspěvky: 236
Registrován: 12.07.2015

Re: Specializace - ability od Zakkaria Thant » pon zář 25, 2017 3:57 pm Příspěvek

Nevím jestli názvy jsou finální, nicméně moje názvy se zřejmě líbily, podle toho jak jsem na to koukal. :)

Nebo taky jinak řečeno někde nikdo jiný nic nenavrhnul. :D

Každopádně otestovat problém není, ale nevím kdo bude schopnej testnout tu prostřední abilitu, já jí teda blízko nejsem ani omylem. :)

Uživatelský avatar
Zakkaria Thant
Novice chatter
 
Příspěvky: 236
Registrován: 12.07.2015

Re: Specializace - ability od Zakkaria Thant » pon zář 25, 2017 9:31 pm Příspěvek

Bojová nálada - trvání cca 10-15s? CD cca 4h? Jako nic moc, mě to moc nepřesvědčilo. Protože můžu reset specky jednou denně, tak další test zítra té první ability... Ale zpětně o to více oceňuji možnost změny této ability za perk body, to je luxusní záležitost a jsem za to fakt moc rád.

Malak
* GM *
 
Příspěvky: 1161
Registrován: 2.02.2009

Re: Specializace - ability od Malak » úte zář 26, 2017 1:24 am Příspěvek

To je dobře, že už máš zavěr jak je to k ničemu a ještěže se to dá resetnout za perky, uff saved.
Ty zprávy na více místech o tom, že ten CD je všude nahozený stejně velký bez ohledu na abilitu kvůli tomu aby se předešlo problémům... ?
Ale jestli je tvá testovací zpráva, že 4 hodiny jsou pro abilitu s trváním 10 sec moc, tak ok díky, teď už víme.

Pokud si abilitu testoval bylo by spíše prosím možné říct jestli abilita funguje jak dle tebe má, případně se zeptat na nějaké její efekty jestli jsou správně a neřešit jedinou aktuálně nepodstatnou věc - CD? Přidala ti odolnosti? Přidala je členům party? Po vypršení ability zmizeli nebo něco zůstalo? Dávala jen elementární nebo všechny? Nebo třeba nějaký elementární chyběl? Bylo to i nad cap nebo nebylo? To jsou příklady podstatných poznámek.

Nebo alespoň napiš hodnotu prodlevy kterou ty by sis u takové ability představoval. To je pak aspoň něco na čem se dá něco odrážet. Ne, že CD je nesmyslně velký, když je tady v topicu i v novinkách napsáno "Hráči pozor, cd bude nesmyslně velký, aby se předešlo prvotním problémům" :rolleyes:

Dlouhý CD je z toho důvodu, že pokud nějaká abilita bude fungovat tak, že udělá super postavu s kterou vymlátíš každý dung, tak to hráč udělá jen jednou za čtyři hodiny a já nebudu muset řešit jak někdo prošel všechny dungy za jeden večer s invulem a "myslel si že o je ok, protože použil bublinu nesmrtelnosti přece". Až budu mít třeba echo, že každá abilita má správně timer, nedělá navíc něco co nemá, tak se CD sníží a pak se začne nastavovat k nějaké funkční hodnotě. Ale když jsou ability co na pužití zabijou třeba všechno v jakékoliv v místnosti, tak asi chápete jaký to má dopad, kdyby tam byl timer 10 minut, aby se to lépe testovalo.

ale nevím kdo bude schopnej testnout tu prostřední abilitu, já jí teda blízko nejsem ani omylem

Doslova post nad tímhle píšu, že budu řešit jak lidem přidat body...

Uživatelský avatar
Zakkaria Thant
Novice chatter
 
Příspěvky: 236
Registrován: 12.07.2015

Re: Specializace - ability od Zakkaria Thant » úte zář 26, 2017 6:43 am Příspěvek

Já měl jasno už 2.8., že já to prostě používat nebudu a proto jsem i žádal o:

Zakkaria Thant píše:Další pěkná ochutnávka, nicméně se chci zeptat k těmto "aktivní" abilitám. Nebylo by možné zvolit, že postava tyto ability nechce a nemusela do nich cpát body? Jakože dobrovolně se všech těch 3 jako celku i do budoucna vzdát. Protože třeba z pohledu rytíře já bych mnohem raději ty body ze specky ušetřil a dával jen pasivní než tyto aktivní, které jsem čekal, že budou hodně silné a jejich použití bude třeba 1x za 12h, ale takto jak jsou nastíněny, tak kupříkladu já jsem si jistý, že je stejně používat nebudu a rád bych se jich vzdal.

Samozřejmě někdo by mohl namítat, že to už by si každý mohl zvolit jaké ty pasivní bonusy v jakém pořadí chce, nicméně do toho bych se určitě pouštět nechtěl. Jen mi těch bodů prostě příjde škoda. Ostatní pasivní bonusy jsou super, ale tohle je pro mě zklamání a mít možnost se aktivních abilit ze specializace takto vzdát by mě velmi potěšilo. Přecejen ty spec body se nezískávají zase tak snadno.


Ale neříkal jsem, že je to k ničemu, někdo to třeba využije, někdo naopak ne. A ten CD reportuji, že 4h je moc, takže máš zpětnou vazbu, ze které si můžeš vzít "ano, asi ten CD bych mohl snížit". Právě kvuli tomu vysokému CD jsem to nemohl pořádně vyzkoušet, ale dal jsem první zpětnou vazbu, zatím nic konkrétního, na to jsem ani neměl čas. Ohodnotil jsem tedy jen to, co jsem během toho 1 pokusu mohl. Můžu ještě dodat, že to funguje správně v tom smyslu, že když není splněna podmínka štítu a zbraně, tak abilitu neaktivuji.

Mám problém dát zpětnou vazbu jak dlouhý by CD měl být, když mě nenapadá kde bych tuto abilitu mohl vůbec použít. Možná DzMoni, jak jsou ty bludičky či co to je, ale tam to na místě stejně netestnu, protože bych tam musel jít a na to tu nejsou hráči.

Pochopil jsem, že řešit přidávání bodů budeš, ale zatím to možné není, je i málo informací co vlastně chceš přidávat, jestli hráčům k testu jednu lajnu, dvě nebo všechny tři na aktivní ability, takže tím jsem poukázal na to, že kdyby jsi dal jen jednu, tak prostředek asi nikdo netestne.

Carbo
Apprentice chatter
 
Příspěvky: 342
Registrován: 13.06.2012

Re: Specializace - ability od Carbo » čtv zář 28, 2017 11:08 am Příspěvek

Ja mám ako zaklínač specku
obnoví použití všech shopností ze Specializace vybranému společníku
ak tomu správne rozumiem môžem ten CD zrušiť ale len jednému hráčovi. Takže dnes večer to môžeme testnúť a ty su specku Zakk môžeš použiť 2x.

Uživatelský avatar
Talner
Journeyman chatter
 
Příspěvky: 373
Registrován: 9.11.2007
Bydliště: Chlumčany Village

Re: Specializace - ability od Talner » čtv zář 28, 2017 7:51 pm Příspěvek

Armagedon - dobrý na položení party v dungu a dobrovolné chcípnutí v solu. Buď bych dal imune dmg na partu a sesílatele, nebo je to doopravdy nepoužitelná specka.
Sarthan-C-Xarhaaz, kterýho nechceš nasrat

Uživatelský avatar
Zakkaria Thant
Novice chatter
 
Příspěvky: 236
Registrován: 12.07.2015

Re: Specializace - ability od Zakkaria Thant » pát zář 29, 2017 10:07 am Příspěvek

Rytíř:

[Poslední vzdor] - nestopoval jsem to, ale skutečně to vypadá, že na 10s mám 100% šanci na parry, při aktivovaném stavu se nemohu hýbat = "chodit", ale na druhou stranu mohu dávat rány, léčit se, kouzlit, což nevím jestli je záměr, ale pokud by to takto fungovalo, tak je to podle mě použitelné v závislosti na tom CD, který bych asi nastavil na 1h, protože jestli by to měly být 4h jak jsem pozoroval při prvním testování bojové nálady, tak to už rovnou může být CD nastavený na 12h, nevím kdo 4h v kuse hraje, to se mi moc často nestane... Nicméně funguje to a příjemně mě to překvapilo.

[Bojová nálada] - Funguje to, jde to přes cap a dává to bonus na resisty i mně jako sesilateli, což nevím jestli je záměr, ale je to lepší. Trvání mi příjde poměrně krátké, možná dvojnásobek by mohl být pro někoho zajímavý, aby to používal.

[Mocný příkaz] - Tohle dle mého názoru nefunguje vůbec, alespoň ně mně, při pokusu o aktivaci mi to píše neplatný cíl a to ve chvíli kde prostě napíšu příkaz, to samé při použití přes lištu, takže nemůžu otestovat.

Olaf
Neophyte chatter
 
Příspěvky: 59
Registrován: 16.04.2017

Re: Specializace - ability od Olaf » pát zář 29, 2017 11:23 am Příspěvek

Souhlasím se Zakkou, že bych nastavil ten CD na 1h při té abilitě. 4h v kuse je moc. Takhle jednou za hodinu je to človek schopný využit cca 1x v každém dungu, což je super. A 10sec je super!...clověk tím fakt dokáže zachránit partu a využitelnost je skvělá. Nicméně pro mě osobně nevidím v dohledné budoucnosti, že bych se bodama vůbec k té abilitě dohrabal.

Olaf
Neophyte chatter
 
Příspěvky: 59
Registrován: 16.04.2017

Re: Specializace - ability od Olaf » pát zář 29, 2017 1:24 pm Příspěvek

Tak tady jde spíš o to, že každej tank si zvolí ten řádek kde ta abilita není. Tam kde je, tak to nemá smysl, protože bonusy z té řady nejsou takové aby mě to přesvědčilo si je dát a mít tu abilitu. Ale to je zase každýho volba....

Uživatelský avatar
Talner
Journeyman chatter
 
Příspěvky: 373
Registrován: 9.11.2007
Bydliště: Chlumčany Village

Re: Specializace - ability od Talner » pát zář 29, 2017 2:43 pm Příspěvek

Bojový pokřik: jsem zaznamenal pouze 9 ran se 100% vysátí života. Použil jsem to 2*, zítra to zkusím znovu ale pokaždé bylo 9 ran vysátých ne 10.
Mistr zbraní: provedli se pouze dva speciální útoky, ty co mám na zbrani, žádný třetí náhodný jsem nezaznamenal. Také zkusím znovu.
Sarthan-C-Xarhaaz, kterýho nechceš nasrat

Uživatelský avatar
Zakkaria Thant
Novice chatter
 
Příspěvky: 236
Registrován: 12.07.2015

Re: Specializace - ability od Zakkaria Thant » pát zář 29, 2017 11:58 pm Příspěvek

Nevím jestli to není chyba, ale mně jako rytíři bojová nálada zvedne resisty a dokud nesundám zbraň nebo štít nebo s nimi nepohnu, tak ty resisty "mám", ale ostatní prý ne... Tak nevím jak to je... Chtělo by to zřejmě prověřit.

Myslím, že je určitě chyba, když ability je možné používat, i když je "vyměním" za perkovní body.

A sobotní edit - to přidávání 30 bodů asi nějak buglo, včera jsem s ještě myslel, že je záměr, abychom měli víc bodů, nicméně když dnes ráno jsem dostal při restartu dalších 30 bodů, tak si myslím, že to možná není záměr...

Malak
* GM *
 
Příspěvky: 1161
Registrován: 2.02.2009

Re: Specializace - ability od Malak » sob zář 30, 2017 8:37 am Příspěvek

Extra bodů má být jak je psáno 30, jde o chybu. Byla opravena a všem postavám bylo nutné vyresetovat z toho důvodu specializace.
Možnost změny vlastnosti na body do perků je dočasně zrušena než dojde ke kontrole a opravě.

K ostatnímu se pokusim hromadně odpovědět později, díky.

Další

Zpět na Diskuze

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 návštevníků