18) Mortal Attack - Change

Empair
 
Příspěvky: 20
Registrován: 7.03.2018

18) Mortal Attack - Change od Empair » úte říj 01, 2019 8:19 am Příspěvek

Malak píše:
Empair píše:Díky kombinaci UO + Razor + Targeting vzniká jeden problém. A to, že pokud je monstrum zasaženo pomocí ability "Mortal Attack" stane se pro Razor "žluté" (stejně jako NPC vendoří) a tu chvíli se hráči dostávají do pasti, jelikož Razor po dobu působení Mortalu monstrum netargetí, jelikož pro něj to není "Enemy"

Jde relativně o malou věc ale pokud by šla opravit/změnit (třeba krvácení tento problém nemá) velmi by to ulehčilo hráčům život.

Tohle je rozdělené, jde o něco jiného a razor to určitě chápe dobře. Tady máš nějaký osobní problém spíše. Alespoň já o tom slyšim prvně a i z toho jak to hra ukazuje a jak vim jaké packety se posílají a razor tedy přebírá, tak by k problému dojít nemělo. Jsou to rozdílné věci.


Ahoj, rád bych se poptal na radu.

Pro tárgetění využívám "Target Closest Non-Friendly" a nejsem schopný zacílit monstra zasažená Mortal Attakem. Jsem v tom opravdu sám? Poradí mi někdo jak to vyřešit v kombinaci s Razorem?

Malak
* GM *
 
Příspěvky: 1301
Registrován: 2.02.2009

Re: 18) Mortal Attack - Change od Malak » úte říj 01, 2019 4:59 pm Příspěvek

Díval jsem se na to a skutečně razor nezvládne zatargetovat monstrum s mortalem. Alespoň ta verze co teď koluje. Situace vznikne, že client aby zobrazil u monstra žlutý bar životů, tak musí od serveru dostat packet obsahující informaci "má žluté životy". Tahle informace se ale posílá jak když má monstrum mortal, tak i když je monstrum invul. To by ovšem až tolik nevadilo, protože jak asi víte ze hry, invul npc má status celý žlutý, kdežto u mortalu je jen ten bar s životama. Z tohohle jsem usuzoval, že i razor si s tím poradí, když i ve hře je to odlišené. Ovšem není tomu tak, jak je samozřejmě jasné z chyby, tak co jsem se i díval do zdrojáku razoru. Veme to vlastnost od serveru a automaticky ji zařadí, že je npc "blessed" neboli invul a tím ji vyřadí z vyhledávání targetu.

A co by se teda s tím dalo dělat. Možné řešení z mé strany by bylo za prvé tuto informaci o žlutém baru neposílat a tím razor nebude popleten. Ovšem pak vznikne pochopitelný problém - jak odlišit, že npc má mortal. Dalo by se tedy jedině udělat nějaké kličky jako jiná barva jména, [mortal] za jménem, případně [M] před jménem, šlo by udělat aby celý status byl žlutý (tak jako když je npc invul), ale zůstal modrý bar životů (a tím by mělo jít targetovat) ... a to je asi vše co mě z hlavy napadá.

Empair
 
Příspěvky: 20
Registrován: 7.03.2018

Re: 18) Mortal Attack - Change od Empair » stř říj 02, 2019 8:57 am Příspěvek

Po diskuzi na Discordu, jsme zjistili, že s tímto problémem se skutečně potýká více hráčů.

Objevil jsem i jeden doporučený "fix" v podobě resyncu ze strany clienta, který by měl umožnit ten ivul status monstra obejít.
Takže pokud bychom do macra pro targetění, přidali resync byli bychom být schopní si s tím poradit i ze strany clienta.

Nicméně ozvali se hráči, kteří stejný problém s Mortalem řeší i při boji, kdy se jim nedaří na monstrum útočit. Jde o stejný problém, kdy monstrum se tváří jako Invul.
Opět by se to dalo řešit přidáním do attack macra resync.

Ale toto řešení je jako místo nemoci léčit jen symptomy. Proto bych doporučil systémovou opravu, kdy problém úplně odstraníme.

Malak píše:Dalo by se tedy jedině udělat nějaké kličky jako jiná barva jména, [mortal] za jménem, případně [M] před jménem, šlo by udělat aby celý status byl žlutý (tak jako když je npc invul), ale zůstal modrý bar životů (a tím by mělo jít targetovat)

Ideálně vytestovat ale obě možnosti jsou se mi zdají v pohodě.


Zpět na Pokec hráčů

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník

cron